Finanční oddělení
Navzdory značnému narušení trhu musí finanční oddělení i nadále posilovat odolnost svých organizací.
Vzhledem k tomu, že se firemní vedoucí přizpůsobují měnícím se stylům práce, čelí finanční funkce řadě výzev ohledně cíle řízení peněžních toků a zajištění, aby byla organizace připravena do budoucna. Díky modernizaci finančních a účetních procesů s použitím řešení Ricoh mohou finanční odborníci udržovat kontinuitu podnikání, řídit peněžní toky a podporovat dlouhodobou firemní strategii svých organizací.
-
Řiďte peněžní toky
Zrychlete platby a zvyšujte přehled pro lepší řízení svých peněžních toků pomocí automatických řešení pro pohledávky. -
Evidujte faktury z více kanálů a zlepšujte dodržování předpisů
Zlepšujte vztahy se zákazníky a dodavateli a redukujte překážky pro vstup na nové trhy. Dodávejte výstupy ve formátu preferovaném vašimi příjemci a dodržujte daňové zákony. -
Zefektivněte své finanční procesy
Odstraňte administrativní zátěž svých zaměstnanců. Digitalizujte pracovní toky, ukládejte dokumenty v cloudu pro snazší indexování a načítání a urychlete autorizace pomocí elektronického schvalování.
6 způsobů, jak řídit peněžní toky a zajistit udržitelnost
Ať už chcete efektivněji řídit peněžní toky, optimalizovat finanční a účetní procesy nebo plánovat strategicky pro budoucí udržitelnost, tato e-kniha nabízí doporučení a rady, jak implementovat ta nejlepší řešení.
Spojte se s námi
Spojte se s jedním z našich specialistů a zjistěte, jak můžeme pomoci transformovat vaši finanční správu.
break-line