Řešení zákaznické zkušenosti pro velké společnosti
Klíčové výhody lepší zákaznické zkušenosti
-
Identifikujte nové obchodní příležitosti
Udělejte na zákazníky dojem digitálními nástroji a poskytněte jim osobnější a konzistentnější uživatelskou zkušenost. Otevřete nové cesty, získejte vaše klienty a zůstaňte s nimi v kontaktu kdykoli a kdekoli jim to vyhovuje.
-
Vylepšete operace
Identifikujte způsoby, jak vylepšit operace prodeje a služeb a snížit režijní náklady. Naše automatizovaná procesní řešení a správa služeb pomáhají vaší organizaci snižovat manuální pracovní vytížení, zvyšovat špičkovou kvalitu služeb a přinášet zákazníkům větší hodnotu.
-
Sjednoťte prodejní týmy
Spravujte roztříštěný prodejní tým, abyste poskytovali trvale konzistentní zkušenost. Vybavte své prodejní týmy nástroji, které zákazníkům zajistí špičkové služby bez ohledu na okolnosti.
Následující řešení vám pomohou vytvořit spolehlivou a konzistentní zákaznickou zkušenost.
-
Správa komunikace se zákazníkem
Oslovte své zákazníky personalizovanou komunikací prostřednictvím více kanálů ve správném formátu a ve správný čas. -
Platformy pro eCommerce
Spojte se se svými zákazníky, vytvářejte nové možnosti zisku a zvyšujte efektivitu díky online portálům na míru. -
Služby zákazníkům
Zajistěte konzistentní zákaznický servis pomocí nástrojů pro správu dokumentů a pracovních postupů, které snižují chybovost, minimalizují prodlení a přizpůsobují se vašemu růstu. -
Analytická a datová řešení
Využijte nástroje k analýze vašich dat a ke zlepšení vašich operací. Podpořte zlepšení zákaznické zkušenosti a neustále zvyšujte svůj výkon díky cenným přehledům.
Obraťte se na nás!
Promluvte si s našimi specialisty o tom, jak vám můžeme pomoci uspět v tomto novém světě. Kontaktujte nás ještě dnes!