Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zákaznické služby

Ať jde o životopisy nebo pracovní smlouvy, údaje o zdravotním pojištění nebo důchody, oddělení lidských zdrojů denně pracují s velkým množstvím důvěrných informací. Velká ani malá firma se neobejde bez postupů, které zajistí efektivitu a zároveň bezpečnost všech těchto činností.

Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Dokumenty jsou převedeny do digitální podoby, indexovány a uloženy v centrálním digitálním úložišti se snadnou správou. Systém zajišťuje bezpečné uložení všech vašich citlivých dokumentů a přístup k nim. Pracovníci vašeho oddělení lidských zdrojů mají okamžitě k dispozici přesné a aktuální údaje.

Integrace digitálního dokumentového řešení do stávajícího elektronického workflow lidských zdrojů výrazně zlepšuje postupy v oblasti lidských zdrojů a šetří vám peníze:

  • Efektivní distribuce a sledování dokumentů pomáhá urychlit schvalování a udělování oprávnění.
  • Účinný převod dokumentů do digitální podoby a zásady bezpečného přístupu zlepšují ochranu důvěrných dokumentů.
  • Zabezpečení úložiště a přístupu spolu s možností sledovat pohyb dokumentů pomáhají dodržovat předpisy.
  • Díky omezení manuální práce a nákladů na tisk a fyzické skladování dokumentů dochází k přímým úsporám času a peněz.
Vlastnosti a výhody

Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá zvýšit produktivitu díky rychlé a přesné správě dokumentů se zajištěním ochrany důvěrných materiálů. 

Naše řešení vám pomůže: 

Zajistit bezpečnost a dodržování předpisů
  • Ochrana důvěrných informací před ztrátou či zneužitím díky bezpečnému systému přístupu na bázi rolí
  • Zajištění souladu s předpisy díky přesnému indexování a auditním záznamům, řízení verzí a správě dokumentů s kontrolou vyzvedávání / odevzdávání
  • Zjednodušení souladu s předpisy díky zabezpečenému elektronickému úložišti, které zefektivňuje dodržování předpisů o uchovávání a likvidaci dokumentů

Urychlit zpracování
  • Zrychlení procesů, například náboru zaměstnanců, díky možnosti rychle vyhledávat a třídit životopisy a jiné dokumenty
  • Zajištění okamžitého a bezpečného přístupu k centrálně uloženým elektronickým dokumentům, díky nimž je mohou schvalovat manažeři z celého podniku
  • Snadné převádění dokumentů do indexovaného digitálního formátu, v němž lze vyhledávat a který lze prohlížet ve více než 300 různých formátech souborů

Snížit náklady
  • Omezení plýtvání časem a snížení nákladů na administrativu a skladování díky okamžitému přístupu k přesně indexovanému a centrálně spravovanému elektronickému úložišti

Související služby

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.