Zákaznické služby
Ať jde o životopisy nebo pracovní smlouvy, údaje o zdravotním pojištění nebo důchody, oddělení lidských zdrojů denně pracují s velkým množstvím důvěrných informací. Velká ani malá firma se neobejde bez postupů, které zajistí efektivitu a zároveň bezpečnost všech těchto činností.
Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Dokumenty jsou převedeny do digitální podoby, indexovány a uloženy v centrálním digitálním úložišti se snadnou správou. Systém zajišťuje bezpečné uložení všech vašich citlivých dokumentů a přístup k nim. Pracovníci vašeho oddělení lidských zdrojů mají okamžitě k dispozici přesné a aktuální údaje.
Integrace digitálního dokumentového řešení do stávajícího elektronického workflow lidských zdrojů výrazně zlepšuje postupy v oblasti lidských zdrojů a šetří vám peníze:
- Efektivní distribuce a sledování dokumentů pomáhá urychlit schvalování a udělování oprávnění.
- Účinný převod dokumentů do digitální podoby a zásady bezpečného přístupu zlepšují ochranu důvěrných dokumentů.
- Zabezpečení úložiště a přístupu spolu s možností sledovat pohyb dokumentů pomáhají dodržovat předpisy.
- Díky omezení manuální práce a nákladů na tisk a fyzické skladování dokumentů dochází k přímým úsporám času a peněz.
- Vlastnosti a výhody
-
Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá zvýšit produktivitu díky rychlé a přesné správě dokumentů se zajištěním ochrany důvěrných materiálů.
Naše řešení vám pomůže:
Zajistit bezpečnost a dodržování předpisů- Ochrana důvěrných informací před ztrátou či zneužitím díky bezpečnému systému přístupu na bázi rolí
- Zajištění souladu s předpisy díky přesnému indexování a auditním záznamům, řízení verzí a správě dokumentů s kontrolou vyzvedávání / odevzdávání
- Zjednodušení souladu s předpisy díky zabezpečenému elektronickému úložišti, které zefektivňuje dodržování předpisů o uchovávání a likvidaci dokumentů
Urychlit zpracování- Zrychlení procesů, například náboru zaměstnanců, díky možnosti rychle vyhledávat a třídit životopisy a jiné dokumenty
- Zajištění okamžitého a bezpečného přístupu k centrálně uloženým elektronickým dokumentům, díky nimž je mohou schvalovat manažeři z celého podniku
- Snadné převádění dokumentů do indexovaného digitálního formátu, v němž lze vyhledávat a který lze prohlížet ve více než 300 různých formátech souborů
Snížit náklady- Omezení plýtvání časem a snížení nákladů na administrativu a skladování díky okamžitému přístupu k přesně indexovanému a centrálně spravovanému elektronickému úložišti