Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Zákaznické služby

Ať jde o životopisy nebo pracovní smlouvy, údaje o zdravotním pojištění nebo důchody, oddělení lidských zdrojů denně pracují s velkým množstvím důvěrných informací. Velká ani malá firma se neobejde bez postupů, které zajistí efektivitu a zároveň bezpečnost všech těchto činností.

Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Dokumenty jsou převedeny do digitální podoby, indexovány a uloženy v centrálním digitálním úložišti se snadnou správou. Systém zajišťuje bezpečné uložení všech vašich citlivých dokumentů a přístup k nim. Pracovníci vašeho oddělení lidských zdrojů mají okamžitě k dispozici přesné a aktuální údaje.

Integrace digitálního dokumentového řešení do stávajícího elektronického workflow lidských zdrojů výrazně zlepšuje postupy v oblasti lidských zdrojů a šetří vám peníze:

  • Efektivní distribuce a sledování dokumentů pomáhá urychlit schvalování a udělování oprávnění.
  • Účinný převod dokumentů do digitální podoby a zásady bezpečného přístupu zlepšují ochranu důvěrných dokumentů.
  • Zabezpečení úložiště a přístupu spolu s možností sledovat pohyb dokumentů pomáhají dodržovat předpisy.
  • Díky omezení manuální práce a nákladů na tisk a fyzické skladování dokumentů dochází k přímým úsporám času a peněz.
Vlastnosti a výhody

Řešení Human Resource Records od společnosti Ricoh pomáhá zvýšit produktivitu díky rychlé a přesné správě dokumentů se zajištěním ochrany důvěrných materiálů. 

Naše řešení vám pomůže: 

Zajistit bezpečnost a dodržování předpisů
  • Ochrana důvěrných informací před ztrátou či zneužitím díky bezpečnému systému přístupu na bázi rolí
  • Zajištění souladu s předpisy díky přesnému indexování a auditním záznamům, řízení verzí a správě dokumentů s kontrolou vyzvedávání / odevzdávání
  • Zjednodušení souladu s předpisy díky zabezpečenému elektronickému úložišti, které zefektivňuje dodržování předpisů o uchovávání a likvidaci dokumentů

Urychlit zpracování
  • Zrychlení procesů, například náboru zaměstnanců, díky možnosti rychle vyhledávat a třídit životopisy a jiné dokumenty
  • Zajištění okamžitého a bezpečného přístupu k centrálně uloženým elektronickým dokumentům, díky nimž je mohou schvalovat manažeři z celého podniku
  • Snadné převádění dokumentů do indexovaného digitálního formátu, v němž lze vyhledávat a který lze prohlížet ve více než 300 různých formátech souborů

Snížit náklady
  • Omezení plýtvání časem a snížení nákladů na administrativu a skladování díky okamžitému přístupu k přesně indexovanému a centrálně spravovanému elektronickému úložišti

Související služby

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.