HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Logistika

Řešení Logistics od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.

Efektivní správa logistických dokumentů má přímý vliv na vaše zisky - čím dříve jste schopni tyto údaje zpracovat, tím rychleji můžete své služby vyfakturovat. Logistické dokumenty jsou uloženy v zabezpečeném centrálním elektronickém úložišti se snadnou správou, odkud je lze okamžitě získat a odkazovat se na ně.

Toto plně digitální řešení vám pomůže zmenšit časovou náročnost procesů díky rychlému převodu dokumentů do digitální podoby, zrychlí administrativu a sníží související náklady a omezí riziko chyby při ručním zadávání dat.


Vlastnosti a výhody

Služby společnosti Ricoh v oblasti logistiky vám pomohou snížit náklady a zlepšit cash flow díky převodu všech souvisejících dokumentů do digitální podoby a jejich centralizované správě. 

Naše řešení vám pomůže:

Snížit provozní náklady
  • Není třeba ručně prohledávat, přiřazovat a zpracovávat dodací listy, potvrzení o dodání a o převzetí.
  • Nižší administrativní náklady a menší potřeba fyzických skladovacích prostor díky přesně indexovanému a centrálně řízenému elektronickému úložišti s okamžitým přístupem

Zrychlit procesy
  • Větší produktivita práce díky přístupu ke všem dokumentům v reálném čase
  • Rychlejší zpracování díky snadnému a rychlému skenování a indexování dokumentů pomocí multifunkčních zařízení

Zlepšit cash flow
  • Rychlejší vytváření faktur a lepší cash flow díky rychlému vyhledávání a získávání důležitých dokumentů

Zvětšit přesnost
  • Přesné indexování a vytváření auditních záznamů díky centralizované správě dokumentů
  • Řízení verzí dokumentů díky správě přístupu k nim
  • Rychlejší vyřizování dotazů pracovníky podpory díky snadnému a rychlému přiřazování dokumentů

Související služby

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.

  • Záznamy vozového parku

    Záznamy vozového parku

    Bezpečný elektronický archiv se snadnou správou zjednodušující dohled nad záznamy o vašem vozovém parku.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.