Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Výdaje

Řešení Expenses (Výdaje) od společnosti Ricoh,  rychlá a cenově výhodná alternativa k časově náročným manuálním procesům, pomůže omezit časovou náročnost administrativy a snížit náklady na tisk a skladování dokumentů.

Dokumenty jsou pomocí multifunkčního zařízení průběžně převáděny do digitální podoby a indexovány, takže v nich lze vyhledávat a je možno je snadno získat ze zabezpečeného centrálního digitálního úložiště. Proces vyřizování požadavků je sledován a jejich schvalování lze automatizovat. Toto řešení umožňuje zabezpečený vzdálený přístup k úložišti, náklady tedy lze kontrolovat a schvalovat z různých míst.

Celý proces je efektivní a díky zabezpečení přístupu k dokumentům a jejich indexování a sledování máte k dispozici jasnou auditní stopu, která pomáhá zajistit soulad s předpisy.


Vlastnosti a výhody

Řešení Expenses od společnosti Ricoh vám ušetří čas i peníze díky rychlému elektronickému zpracování výdajů.

Naše řešení vám pomůže:

Omezit čas a náklady potřebné na administrativu
  • Automatický převod dokumentů do digitální podoby a rychlé uložení v zabezpečeném elektronickém úložišti s možností prohledávání urychluje zpracování výdajů
  • Možnost automatizovat vkládání metadat a čtení čárového kódu pomocí multifunkčních zařízení a optického rozpoznávání textu
  • Integrace papírových stvrzenek, elektronických výkazů a formulářů do digitálního workflow v zájmu rychlejšího vyřizování požadavků


Zlepšit procesy
  • Snadné sledování, zasílání upozornění a viditelnost stavu požadavků šetří čas a pomáhá administrátorům sledovat a spravovat elektronický proces schvalování
  • Díky okamžitému elektronickému přístupu mohou manažeři schvalovat dokumenty vzdáleně a přesouvat je mezi zabezpečenými elektronickými složkami, což šetří čas


Zjednodušit dodržování předpisů
  • Bezpečný přístup a transparentní auditní stopa umožňuje optimalizovat agendu povinných předpisů, zařazování do daňových skupin, přidělování rozpočtu a sledování

Související služby

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Zrychlete workflow a zvyšte produktivitu zaměstnanců díky rychlé a přesné správě záznamů o lidských zdrojích.