homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Výdaje

Řešení Expenses (Výdaje) od společnosti Ricoh,  rychlá a cenově výhodná alternativa k časově náročným manuálním procesům, pomůže omezit časovou náročnost administrativy a snížit náklady na tisk a skladování dokumentů.

Dokumenty jsou pomocí multifunkčního zařízení průběžně převáděny do digitální podoby a indexovány, takže v nich lze vyhledávat a je možno je snadno získat ze zabezpečeného centrálního digitálního úložiště. Proces vyřizování požadavků je sledován a jejich schvalování lze automatizovat. Toto řešení umožňuje zabezpečený vzdálený přístup k úložišti, náklady tedy lze kontrolovat a schvalovat z různých míst.

Celý proces je efektivní a díky zabezpečení přístupu k dokumentům a jejich indexování a sledování máte k dispozici jasnou auditní stopu, která pomáhá zajistit soulad s předpisy.


Vlastnosti a výhody

Řešení Expenses od společnosti Ricoh vám ušetří čas i peníze díky rychlému elektronickému zpracování výdajů.

Naše řešení vám pomůže:

Omezit čas a náklady potřebné na administrativu
  • Automatický převod dokumentů do digitální podoby a rychlé uložení v zabezpečeném elektronickém úložišti s možností prohledávání urychluje zpracování výdajů
  • Možnost automatizovat vkládání metadat a čtení čárového kódu pomocí multifunkčních zařízení a optického rozpoznávání textu
  • Integrace papírových stvrzenek, elektronických výkazů a formulářů do digitálního workflow v zájmu rychlejšího vyřizování požadavků


Zlepšit procesy
  • Snadné sledování, zasílání upozornění a viditelnost stavu požadavků šetří čas a pomáhá administrátorům sledovat a spravovat elektronický proces schvalování
  • Díky okamžitému elektronickému přístupu mohou manažeři schvalovat dokumenty vzdáleně a přesouvat je mezi zabezpečenými elektronickými složkami, což šetří čas


Zjednodušit dodržování předpisů
  • Bezpečný přístup a transparentní auditní stopa umožňuje optimalizovat agendu povinných předpisů, zařazování do daňových skupin, přidělování rozpočtu a sledování

Související služby

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Zrychlete workflow a zvyšte produktivitu zaměstnanců díky rychlé a přesné správě záznamů o lidských zdrojích.