Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Výdaje

Řešení Expenses (Výdaje) od společnosti Ricoh,  rychlá a cenově výhodná alternativa k časově náročným manuálním procesům, pomůže omezit časovou náročnost administrativy a snížit náklady na tisk a skladování dokumentů.

Dokumenty jsou pomocí multifunkčního zařízení průběžně převáděny do digitální podoby a indexovány, takže v nich lze vyhledávat a je možno je snadno získat ze zabezpečeného centrálního digitálního úložiště. Proces vyřizování požadavků je sledován a jejich schvalování lze automatizovat. Toto řešení umožňuje zabezpečený vzdálený přístup k úložišti, náklady tedy lze kontrolovat a schvalovat z různých míst.

Celý proces je efektivní a díky zabezpečení přístupu k dokumentům a jejich indexování a sledování máte k dispozici jasnou auditní stopu, která pomáhá zajistit soulad s předpisy.


Vlastnosti a výhody

Řešení Expenses od společnosti Ricoh vám ušetří čas i peníze díky rychlému elektronickému zpracování výdajů.

Naše řešení vám pomůže:

Omezit čas a náklady potřebné na administrativu
  • Automatický převod dokumentů do digitální podoby a rychlé uložení v zabezpečeném elektronickém úložišti s možností prohledávání urychluje zpracování výdajů
  • Možnost automatizovat vkládání metadat a čtení čárového kódu pomocí multifunkčních zařízení a optického rozpoznávání textu
  • Integrace papírových stvrzenek, elektronických výkazů a formulářů do digitálního workflow v zájmu rychlejšího vyřizování požadavků


Zlepšit procesy
  • Snadné sledování, zasílání upozornění a viditelnost stavu požadavků šetří čas a pomáhá administrátorům sledovat a spravovat elektronický proces schvalování
  • Díky okamžitému elektronickému přístupu mohou manažeři schvalovat dokumenty vzdáleně a přesouvat je mezi zabezpečenými elektronickými složkami, což šetří čas


Zjednodušit dodržování předpisů
  • Bezpečný přístup a transparentní auditní stopa umožňuje optimalizovat agendu povinných předpisů, zařazování do daňových skupin, přidělování rozpočtu a sledování

Související služby

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Zrychlete workflow a zvyšte produktivitu zaměstnanců díky rychlé a přesné správě záznamů o lidských zdrojích.