Výdaje
Řešení Expenses (Výdaje) od společnosti Ricoh, rychlá a cenově výhodná alternativa k časově náročným manuálním procesům, pomůže omezit časovou náročnost administrativy a snížit náklady na tisk a skladování dokumentů.
Dokumenty jsou pomocí multifunkčního zařízení průběžně převáděny do digitální podoby a indexovány, takže v nich lze vyhledávat a je možno je snadno získat ze zabezpečeného centrálního digitálního úložiště. Proces vyřizování požadavků je sledován a jejich schvalování lze automatizovat. Toto řešení umožňuje zabezpečený vzdálený přístup k úložišti, náklady tedy lze kontrolovat a schvalovat z různých míst.
Celý proces je efektivní a díky zabezpečení přístupu k dokumentům a jejich indexování a sledování máte k dispozici jasnou auditní stopu, která pomáhá zajistit soulad s předpisy.
- Vlastnosti a výhody
-
Řešení Expenses od společnosti Ricoh vám ušetří čas i peníze díky rychlému elektronickému zpracování výdajů.
Naše řešení vám pomůže:
Omezit čas a náklady potřebné na administrativu- Automatický převod dokumentů do digitální podoby a rychlé uložení v zabezpečeném elektronickém úložišti s možností prohledávání urychluje zpracování výdajů
- Možnost automatizovat vkládání metadat a čtení čárového kódu pomocí multifunkčních zařízení a optického rozpoznávání textu
- Integrace papírových stvrzenek, elektronických výkazů a formulářů do digitálního workflow v zájmu rychlejšího vyřizování požadavků
Zlepšit procesy- Snadné sledování, zasílání upozornění a viditelnost stavu požadavků šetří čas a pomáhá administrátorům sledovat a spravovat elektronický proces schvalování
- Díky okamžitému elektronickému přístupu mohou manažeři schvalovat dokumenty vzdáleně a přesouvat je mezi zabezpečenými elektronickými složkami, což šetří čas
Zjednodušit dodržování předpisů- Bezpečný přístup a transparentní auditní stopa umožňuje optimalizovat agendu povinných předpisů, zařazování do daňových skupin, přidělování rozpočtu a sledování