Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Závazky

Accounts Payable od společnosti Ricoh usnadňuje zaznamenávání, zpracování, schvalování a archivování faktur od dodavatelů. Jeho implementace je snadná a můžete díky němu automatizovat procesy zaznamenávání, schvalování, úhrady a archivace. Faktury lze do systému vložit hned po jejich obdržení. Poté jsou automaticky nasměrovány do bezpečného elektronického úložiště, v němž lze vyhledávat. Časově náročné manuální činnosti jsou automatizovány a správa dodavatelských faktur se stává bezproblémovou záležitostí. Naše řešení nabízí okamžitý elektronický přístup v reálném čase k fakturám a souvisejícím dokumentům spolu s přesnými informacemi o jejich stavu. Díky včasným úhradám faktur budete mít lepší vztahy s dodavateli. Kromě toho může toto řešení vést k přímým úsporám, neboť se díky němu vyhnete platbám penále z prodlení a budete mít vždy po ruce informace potřebné k využití slev za včasné platby.

Vlastnosti a výhody

Řešení Accounts Payable společnosti Ricoh vám pomůže zrychlit procesy díky automatizaci časově náročného manuálního zaznamenávání a sledování faktur.

Tato služba vám pomůže:

  • Ušetřit za manuální operace: Díky automatizovanému zaznamenávání faktur s technologií optického rozpoznávání textu se vyhnete nákladným a časově náročným manuálním činnostem. Faktury budou uloženy v zabezpečeném elektronickém úložišti.
  • Zvětšit efektivitu práce a snížit náklady díky centralizovanému elektronickému úložišti: Tato služba zajišťuje okamžitý přístup v reálném čase k důležitým fakturám, ale i rychlé vyhledávání, auditování, archivaci a kontrolu stavu.
  • Posílit důvěru díky robustnímu zabezpečení a dodržování předpisů: Používané postupy jsou transparentní, přesné a snadno sledovatelné, archivace je rychlá a bezchybná. Integrovaný systém oprávnění na základě rolí, auditní stopy, správa verzí a služba vyzvednutí/odevzdání zlepšují ochranu důvěrných dokumentů, dodržování předpisů a posilují důvěru zákazníků.
  • Efektivněji distribuovat dokumenty a opatřovat je poznámkami: Díky digitálním oprávněním lze dokumenty snadno přesouvat a doplňovat poznámkami v souladu se systémem oprávnění používaným ve vaší firmě.

Související služby

  • Správa pohledávek - archivace

    Správa pohledávek – archivace

    Zlepšete služby zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur se snadnou dostupností

  • Fakturační služby

    Fakturační služby

    Optimalizujte svoji účetní praxi a přecházejte na fakturaci bez tisku tempem vhodným pro vás, vaše klienty a dodavatele.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.