homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Závazky

Accounts Payable od společnosti Ricoh usnadňuje zaznamenávání, zpracování, schvalování a archivování faktur od dodavatelů. Jeho implementace je snadná a můžete díky němu automatizovat procesy zaznamenávání, schvalování, úhrady a archivace. Faktury lze do systému vložit hned po jejich obdržení. Poté jsou automaticky nasměrovány do bezpečného elektronického úložiště, v němž lze vyhledávat. Časově náročné manuální činnosti jsou automatizovány a správa dodavatelských faktur se stává bezproblémovou záležitostí. Naše řešení nabízí okamžitý elektronický přístup v reálném čase k fakturám a souvisejícím dokumentům spolu s přesnými informacemi o jejich stavu. Díky včasným úhradám faktur budete mít lepší vztahy s dodavateli. Kromě toho může toto řešení vést k přímým úsporám, neboť se díky němu vyhnete platbám penále z prodlení a budete mít vždy po ruce informace potřebné k využití slev za včasné platby.

Vlastnosti a výhody

Řešení Accounts Payable společnosti Ricoh vám pomůže zrychlit procesy díky automatizaci časově náročného manuálního zaznamenávání a sledování faktur.

Tato služba vám pomůže:

  • Ušetřit za manuální operace: Díky automatizovanému zaznamenávání faktur s technologií optického rozpoznávání textu se vyhnete nákladným a časově náročným manuálním činnostem. Faktury budou uloženy v zabezpečeném elektronickém úložišti.
  • Zvětšit efektivitu práce a snížit náklady díky centralizovanému elektronickému úložišti: Tato služba zajišťuje okamžitý přístup v reálném čase k důležitým fakturám, ale i rychlé vyhledávání, auditování, archivaci a kontrolu stavu.
  • Posílit důvěru díky robustnímu zabezpečení a dodržování předpisů: Používané postupy jsou transparentní, přesné a snadno sledovatelné, archivace je rychlá a bezchybná. Integrovaný systém oprávnění na základě rolí, auditní stopy, správa verzí a služba vyzvednutí/odevzdání zlepšují ochranu důvěrných dokumentů, dodržování předpisů a posilují důvěru zákazníků.
  • Efektivněji distribuovat dokumenty a opatřovat je poznámkami: Díky digitálním oprávněním lze dokumenty snadno přesouvat a doplňovat poznámkami v souladu se systémem oprávnění používaným ve vaší firmě.

Související služby

  • Správa pohledávek - archivace

    Správa pohledávek – archivace

    Zlepšete služby zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur se snadnou dostupností

  • Fakturační služby

    Fakturační služby

    Optimalizujte svoji účetní praxi a přecházejte na fakturaci bez tisku tempem vhodným pro vás, vaše klienty a dodavatele.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.