Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Záznamy vozového parku

Vhodně strukturované a dobře koordinované informace pomáhají firmám všech velikostí dodržovat početné předpisy týkající se firemního vozového parku a jeho uživatelů. Řešení Fleet Records od společnosti Ricoh nabízí bezpečný elektronický archiv se snadnou správou, díky němuž centralizujete a zjednodušíte dohled nad záznamy o svém vozovém parku.

S naším snadno realizovatelným řešením můžete rychle ukládat a indexovat dokumenty o vozidlech, takže budete mít v reálném čase přístup k nejaktuálnějším záznamům o vozovém parku. Indexované soubory jsou bezpečně archivovány a je možno je jednoduše sledovat.

Po digitalizaci a indexování je snadné dokumenty vyhledat. Ušetříte si tak zdlouhavé prohledávání papírových záznamů. To vše vede ke zlepšení procesů a zmenšení rizika chyby, vyhnete se totiž nebezpeční chybně založených a ztracených dokumentů. Digitální vedení záznamů navíc snižuje náklady na skladovací prostory a papír, což má přímý dopad na vaši politiku udržitelnosti.

Vlastnosti a výhody

Řešení Fleet Records od společnosti Ricoh vám umožní omezit časově náročné manuální činnosti a nabízí okamžitý přístup k dokumentům, kdykoli je potřebujete. Tato služba vám pomůže: 


Snáze dodržovat předpisy
  • Snazší vyhledávání a získání všech dokumentů o vozidlech díky digitalizaci a centrálnímu uchovávání dokumentů
  • Snazší dodržování zákonných požadavků díky přesnému indexování, auditní stopě a správě verzí
  • Bezpečný a produktivní vozový park díky možnosti uspořádat a sledovat kritické aktualizace ve veškeré relevantní dokumentaci o vozidlech a řidičích včetně pojištění, bezpečnostních prohlídek a licencí

Snížit provozní náklady
  • Nižší administrativní náklady i náklady na fyzické ukládání dokumentů
  • Snadno přístupné, přesně indexované a centrálně řízené elektronické úložiště, díky němuž není třeba ručně uspořádávat a zpracovávat dokumenty o vozidlech
  • Možnost dalšího snížení nákladů díky digitálnímu odesílání a příjmu dokumentů

Zrychlit procesy a ušetřit čas
  • Rychlejší procesy správy vozového parku, například řešení pojistných událostí, díky centralizované správě elektronických dokumentů
  • Úspora času potřebného na ruční hledání a vyzvedávání důležitých dokumentů díky přístupu k dokumentům v reálném čase

Související služby

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Řešení, které vašim týmům dává okamžitý přístup k aktuálním informacím o zákaznících

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Zrychlete workflow a zvyšte produktivitu zaměstnanců díky rychlé a přesné správě záznamů o lidských zdrojích.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.