Záznamy vozového parku
Vhodně strukturované a dobře koordinované informace pomáhají firmám všech velikostí dodržovat početné předpisy týkající se firemního vozového parku a jeho uživatelů. Řešení Fleet Records od společnosti Ricoh nabízí bezpečný elektronický archiv se snadnou správou, díky němuž centralizujete a zjednodušíte dohled nad záznamy o svém vozovém parku.
S naším snadno realizovatelným řešením můžete rychle ukládat a indexovat dokumenty o vozidlech, takže budete mít v reálném čase přístup k nejaktuálnějším záznamům o vozovém parku. Indexované soubory jsou bezpečně archivovány a je možno je jednoduše sledovat.
Po digitalizaci a indexování je snadné dokumenty vyhledat. Ušetříte si tak zdlouhavé prohledávání papírových záznamů. To vše vede ke zlepšení procesů a zmenšení rizika chyby, vyhnete se totiž nebezpeční chybně založených a ztracených dokumentů. Digitální vedení záznamů navíc snižuje náklady na skladovací prostory a papír, což má přímý dopad na vaši politiku udržitelnosti.
- Vlastnosti a výhody
-
Řešení Fleet Records od společnosti Ricoh vám umožní omezit časově náročné manuální činnosti a nabízí okamžitý přístup k dokumentům, kdykoli je potřebujete. Tato služba vám pomůže:
Snáze dodržovat předpisy- Snazší vyhledávání a získání všech dokumentů o vozidlech díky digitalizaci a centrálnímu uchovávání dokumentů
- Snazší dodržování zákonných požadavků díky přesnému indexování, auditní stopě a správě verzí
- Bezpečný a produktivní vozový park díky možnosti uspořádat a sledovat kritické aktualizace ve veškeré relevantní dokumentaci o vozidlech a řidičích včetně pojištění, bezpečnostních prohlídek a licencí
Snížit provozní náklady- Nižší administrativní náklady i náklady na fyzické ukládání dokumentů
- Snadno přístupné, přesně indexované a centrálně řízené elektronické úložiště, díky němuž není třeba ručně uspořádávat a zpracovávat dokumenty o vozidlech
- Možnost dalšího snížení nákladů díky digitálnímu odesílání a příjmu dokumentů
Zrychlit procesy a ušetřit čas- Rychlejší procesy správy vozového parku, například řešení pojistných událostí, díky centralizované správě elektronických dokumentů
- Úspora času potřebného na ruční hledání a vyzvedávání důležitých dokumentů díky přístupu k dokumentům v reálném čase