HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Meeting Room Services

Firemní konferenční místnosti by měly být tvůrčím zázemím, kde spolu mohou týmy zaměstnanců snadno a na úrovni sdílet nápady, spolupracovat a prezentovat své myšlenky. Při příchodu na schůzi však často najdeme přeplněnou nebo nedostatečně vybavenou místnost. Služby Meeting Room Services (Služby pro konferenční místnosti) od společnosti Ricoh vám pomohou změnit způsob jejich využívání. Nabízíme kompletní řešení, které tyto cenné kancelářské prostory změní v efektivní prostředí, které znatelně zvýší vaši produktivitu. 

Abychom vám pomohli efektivněji využívat místnosti, dodáváme monitorovací software, pomocí nějž budete moci analyzovat využití prostor. Dále dodáváme digitální značení, díky němuž každý pozná, zda jsou místnosti obsazené, nebo volné. Můžeme také nainstalovat technologii řízení přístupu do místností pomocí identifikačních karet. Efektivitu práce ve vaší organizaci podpoří náš software umožňující snadné rezervování konferenčních místností přímo z vašeho kalendářového systému, rozesílání pozvánek a objednávání konferenčních telefonních linek, parkování a obědů pro účastníky. A produktivitu samotných jednání podpoří naše komunikační a prezentační technologie, jejíž dodání, podporu a údržbu nabízíme v podobách, které vyhoví každému rozpočtu a všem potřebám.

Vlastnosti a výhody

Služby Meeting Room Services od společnosti Ricoh vám pomohou optimalizovat využití konferenčních prostor. Pomůžeme vám:

  • Získat lepší přehled o využívání místností
  • Zlepšit postupy organizování jednání
  • Zlepšit dostupnost vašich konferenčních prostor
  • Zvýšit produktivitu díky lepší technologii komunikace
  • Sledovat využití prostor a zajistit, aby stále vyhovovaly vašim potřebám


Pomocí špičkové technologie monitorování místností od společnosti Condeco vám pomůžeme určit optimální uspořádání konferenčních místností. Kromě toho využíváme software pro monitorování dat v reálném čase, který pomůže zjistit, jakým způsobem konferenční prostory v současné době využíváte.

Můžeme vám dodat celou řadu technologií pro komunikaci a spolupráci od videokonferenčních zařízení a projektorů až po interaktivní tabule. Dále dodáváme software, který se začlení do vašich stávajících platforem a pomůže zvýšit efektivitu správy konferenčních prostor.

Naše řešení digitálního značení informuje o využití a dostupnosti místností. Do prostoru vaší recepce navíc můžeme instalovat displeje, které budou uvádět informace o časech a místech schůzí, takže každý snadno najde požadovanou místnost. Zaměstnanci i další účastníci jasně uvidí, kdy je místnost obsazena a na kdy je naplánována další akce.

V rámci spolupráce vám poskytneme kompletní projekt, služby a pomoc s celým procesem změny a postaráme se, aby použitá řešení i v budoucnu splňovala vaše požadavky.