Robotic Service Advantage
Když máte zákazníky, kteří se spoléhají na robotickou technologii, musíte poskytovat služby profesionální podpory. Vaši zákazníci očekávají rychlou a účinnou reakci na servisní problémy, od prvního kontaktu s pracovníkem helpdesku, přes včasné dodání náhradních dílů a odborný zásah technika. Máme lidi, platformu a odborné znalosti, abychom tuto podporu poskytli místo vás.
Díky více než 80 letům zkušeností jsme jedním z předních poskytovatelů technologických služeb na světě. Máme zavedený provoz, který poskytuje široké portfolio podpůrných služeb. Platforma RICOH Service Advantage umožňuje rozšířit naši špičkovou podporu i k vašim zákazníkům. Rychle zaplníme mezery v kapacitě, schopnostech a pokrytí vašich služeb, což vám pomůže zkrátit dobu uvedení na trh a zároveň snížit investiční náklady.
- Vlastnosti a výhody
-
RICOH Service Advantage je flexibilní řešení na klíč. Díky podpoře našich služeb v celém regionu EMEA poskytuje přístup k téměř 5 000 certifikovaným servisním technikům a ke komplexnímu rozsahu podpůrných služeb, včetně návrhů a implementace služeb, správy služeb, řízení dodavatelského řetězce a správy dílů, služeb helpdesku, vzdálené diagnostiky, práce terénních techniků, výkaznictví a fakturace.
- Umožňuje bez problémů rozšířit servisní podporu na zákazníky v celém regionu EMEA
- Řešení na klíč zaplňuje mezery v kapacitě, schopnostech a pokrytí
- Zavedená síť služeb zahrnuje Evropu, Střední východ a Afriku
- Profesionální podpora poskytovaná téměř 5 000 certifikovanými techniky
- Odborná znalost rozvíjejících se trhů a nových technologií, včetně robotiky
- Plné obeznámení s místními jazyky a obchodními požadavky
-
Zebra Managed Services
Safeguard day-to-day business operations by entrusting the supply and servicing of label printing devices to Ricoh.
-
Smart Lockers
Elektronicky zabezpečené a dynamicky spravované úložné systémy