Skenování a archivace
Spravovaná služba skenování a archivace společnosti Ricoh poskytuje komplexní řešení správy elektronických dokumentů a záznamů ve vašich prostorách. Účelem naší služby je pomoci vám převést zpracování tištěných dokumentů na digitální postupy, aby se zjednodušilo vyhledávání a použití požadovaných dokumentů.
Bez ohledu na to, zda se snažíte zkvalitnit služby zákazníkům zlepšením dostupnosti informací nebo zvýšit interní produktivitu zajištěním snadného přístupu zaměstnanců k dokumentům, nabízíme službu přizpůsobenou vašim potřebám.
Společnost Ricoh poskytne technologie a odbornost, které vám usnadní snímání, indexování, načítání a zabezpečení dokumentů. Naše služba zahrnuje počáteční i koncové procesy a celý systém můžeme provozovat ve vaší firmě. Vaši zaměstnanci, kteří se tím uvolní, se mohou soustředit na jiné oblasti podnikání.
- Vlastnosti a výhody
-
Skenování a archivace jako spravovaná služba společnosti Ricoh vám zajistí větší míru kontroly nad zpracováním dokumentů.
Služba zahrnuje:- Vytvoření zakázkového řešení pro vaši firmu na základě konzultací s našimi oborovými specialisty
- Shromažďování a přípravu dokumentů
- Skenování tištěných dokumentů
- Indexování dokumentů pro snadné vyhledání
- Správu a kontrolu kvality záznamů
Přechodem od správy tištěných dokumentů na digitální procesy získáte tyto výhody:- Rychlý přístup k informacím na místě a v době, kdy je potřebujete nejvíce
- Snížení rizika chyb a ztrát dokumentů spojených s ručními postupy
- Snazší uplatnění zákonných předpisů díky lepšímu přístupu k informacím
- Důslednější dodržování zásad ochrany životního prostředí umožněné přechodem na pracovní postupy bez tištěných dokumentů