Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Celofiremní řízení výstupů

Řešení Ricoh pro řízení výstupů umožňuje plně řídit, kdy a jak se mají dokumenty produkovat a doručovat v rámci celé firmy. Toto řešení spojuje všechny procesy výstupu dokumentů do jednoho centrálního systému. Poskytuje celkový pohled na to, kde lze vylepšit pracovní postupy tisku a zpracování dokumentů, a podává informace, které potřebujete k vývoji celofiremní strategie úspory nákladů a zdokonalování procesů.

Zavedením racionálních automatických pracovních postupů můžeme zjednodušit zpracování dat a správu výstupu dokumentů z kteréhokoli zdroje. Takto můžete přejít od pomalých procesů využívajících tištěné dokumenty k vysokorychlostním digitálním datovým tokům, které spravují doručování dokumentů více kanály.

Služba je škálovatelná a umožní vám optimalizovat výstup v celé firmě nebo použít toto řešení v jednom prostředí s velkým počtem dokumentů na více místech. Mobilním pracovníkům umožňuje připojení z libovolného místa a centralizovaný tisk.

Video:

Vlastnosti a výhody

Centralizovaná správa tisku umožňuje řízení nákladů, vylepšení pracovních postupů, zabezpečení a snižování ekologické zátěže.

Řešení společnosti Ricoh pro řízení výstupů umožňuje kontrolu všech procesů zpracování dokumentů z jednoho místa a poskytuje možnost:

  • Zjednodušit zpracování obchodních dokumentů v celé firmě
  • Přijmout vstup z libovolného zdroje nebo platformy a doručovat dokumenty prostřednictvím tisku, e-mailu nebo on-line
  • Racionálně směrovat tiskové úlohy do nejvhodnějšího a nejúspornějšího výstupního zařízení
  • Zavést u dokumentů opatření pro udržitelnost, aby se snížil dopad tisku na životní prostředí
  • Zajistit vzdáleným pracovníkům přístup k centrálnímu tiskovému systému
  • Minimalizovat množství odpadu z dokumentů, které již nejsou nutné, tiskem pouze na vyžádání
  • Zvýšit produktivitu přesměrováním složitých kancelářských tiskových úloh na tiskové pracoviště

Související služby

  • Správa komunikace se zákazníky

    Správa komunikace se zákazníky

    Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.

  • Tiskové pracoviště

    Tiskové pracoviště

    Rozšiřte možnosti vnitrofiremních výstupů přeměnou tiskového pracoviště na firemní komunikační centrum.

  • Řešení pro inteligentní marketing

    Řešení pro inteligentní marketing

    Získávejte nové zájemce a rozvíjejte firmu pomocí nástrojů pro optimalizaci marketingové komunikace.