Správa komunikace se zákazníky
Současné velké organizace obvykle prošly cestou slučování a akvizic, což znamená, že mají data v řadě platforem. Sladění více způsobů komunikace se zákazníky je ještě náročnější, když se musí potřebná data získávat z různých míst.
Řešení společnosti Ricoh pro správu komunikace se zákazníky umožňuje organizacím spojovat důležitá data potřebná pro tvorbu sdělení poskytujících relevantní informace v nejvhodnějším formátu a způsobem podle výběru zákazníka.
Toto řešení poskytuje široké portfolio produktů zahrnujících pracovní postupy pro správu vícekanálové komunikace – převzetí individuální cílené komunikace s pomocí konzultační služby přesného marketingu nebo datových analýz.
Základem služby jsou výkonné nástroje pro datové analýzy, které usnadňují sběr dat z více zdrojů pro lepší porozumění zákazníkům. Množství dat shromažďovaných organizacemi exponenciálně roste a nestrukturovaná data ze zdrojů, jako jsou sociální média, představují značný problém. Naše řešení pomáhá při analýzách velkého objemu dat v reálném čase, na jejichž základě získáte praktický přehled o chování a zvyklostech zákazníků, a tudíž můžete vést cílenější a relevantnější obchodní komunikaci.
- Vlastnosti a výhody
-
Náplní správy komunikace se zákazníky není pouze navýšení možností a míst sdílení informací se zákazníky. Naše řešení slouží ke zjednodušení procesů týkajících se nákladů a komunikace a pomáhají s dodržováním předpisů při současném zvyšováním spokojenosti a míry odpovědí zákazníků.Naše řešení vaší organizaci pomohou:
- Posílit vztahy se zákazníky
- Více se angažovat u zákazníků
- Zajistit příznivé vnímání značky a služeb
- Získat lepší přehled o reakcích a chování
- Získat více informací o zákaznících