Podpora
Tato stránka je centrem veškeré podpory, kterou v souvislosti s našimi produkty a službami potřebujete. Najdete zde informace, software ke stažení, ovladače a manuály, můžete odeslat naměřené údaje, zaregistrovat své produkty a zjistit, jak nás kontaktovat. Pokud má pro vaši zemi společnost Ricoh lokální webové stránky, pište své dotazy nejprve tam.
-
Informační databáze
Najděte řešení pro vaši poptávku pomocí naší informační databáze.
-
Služba RICOH Intelligent Support
Tato trvale dostupná multifunkční servisní a podpůrná platforma znamená, že vaše zařízení je odolnější a spolehlivější než kdykoli předtím a má vysokou výkonnost. -
Produktové informace o životním prostředí, bezpečnosti a zdraví
Všechny naše výrobky jsou v souladu s místními, národními a mezinárodními zákony o zdraví a bezpečnosti.
-
Licenční smlouva s koncovým uživatelem
Dozvědět se více o licenční smlouva s koncovým uživatelem.

Servisní portál
Registrací získáte přístup na náš zabezpečený portál internetové podpory a služeb.
- mít neustálý přehled o Vašich zařízeních
- objednávat spotřební materiál
- nahlašovat požadavky na servis
- nahlašovat stavy počitadel

Žádost o servisní podporu.
Máte-li dotaz, na který jste nezískali odpověď pomocí služby Ricoh eService, kontaktujte nás zde.

Dotazy o účtu
Zde nás kontaktujte, chcete-li se zeptat na cokoli o svém účtu Ricoh nebo aktualizovat své informace.
-
Registrace záruky
Registrační formulář odešlete do 14 dnů po nákupu produktu.
-
Recyklace tonerových kazet
Vraťte spotřební materiál Ricoh do některého z našich místních recyklačních center.
-
Web pro vývojáře Ricoh
Přístup k podpoře a nástrojům, které vám pomohou s integrací vašeho softwaru a produktů Ricoh
Kontaktujte nás
Napište nám e-mailem, kontaktujte nás online nebo nám zatelefonujte a zeptejte se, jak by vám společnost Ricoh mohla pomoci k větším úspěchům v podnikání.