MarcomCentral
MarcomCentral je cloudová marketingová platforma typu software jako služba (SaaS), jež nabízí korporátním firemním klientům a malým či středně velkým podnikům kompletní řešení MAM (Marketing Asset Management), které jim pomůže řešit každodenní problémy spojené s dodržováním požadavků značky, nečestným marketingem a problémy v oblasti podnikových aktiv.
MarcomCentral poskytuje snadno použitelné online portály a integrované nástroje, jež umožňují řízené přizpůsobení a personalizaci firemních aktiv z předem schválených knihoven obsahu a předem naplněných formulářů.
Korporátní značkové portály zajišťují řízený přístup ke všem možným firemním a marketingovým aktivům v tištěném, netištěném i digitálním formátu, jako jsou příručky, stacionární materiály, brožury, propagační materiály loga atd.
Možnosti online rezervace, jako jsou e-komerce, účtovací kódy nebo přímé digitální stahování, uživatelům umožňují přístup k obsahu a jeho řazení, když je potřeba ho začlenit do dnešní „instantní kultury“.
S řešením MarcomCentral mohou organizace zaručit, že interní související strany, franšízy a distributoři budou využívat jen ty nejnovější schválené materiály a obsah, k nimž byl schválen přístup. Řídit se dají i proměnné jako co-branding, což zajistí, že položky, jako jsou například loga prodejců, se umístí na určenou pozici.
Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení řešení MarcomCentral se zprostředkovávají prostřednictvím nejmodernějšího softwaru variabilních dat cloudového kompozičního systému FusionPro (rovněž k dispozici jako samostatné desktopové řešení). Existující zákazníci FusionPro mohou snadno přejít na kompletní systém MarcomCentral, kdy se budou stávající šablony FusionPro využívat v online portálu jako variabilní položky katalogu.
- Vlastnosti a výhody
-
Vlastnosti:
- Cloudové řešení SaaS nevyžaduje žádné servery, není potřeba stahovat žádný software ani využívat žádné interní IT zdroje, model platby předplatného
- Podporuje jedno nebo více prezentačních míst s vysoce přizpůsobitelným vzhledem, který tak může odrážet individuální značku klienta
- Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení se snadno použitelnou online nabídkou pro formuláře a předem naplněný obsah
- Propojování online a offline médií pomocí přidávání dynamických QR kódů a personalizovaných adres URL (PURLS) do aktiv
- Komplexní ovládací prvky uživatelského přístupu a uživatelské skupiny umožňují řízený přístup podle osoby, oddělení atd.
- Systém schvalování a kontrolu rozpočtů uživatelů
- Mezinárodní jazyková podpora a lokalizace
- Otevřené rozhraní API umožňující připojení k jiným systémům včetně MIS, marketingové automatizace a systémů CRM.
- Integrace s balíkem Ricoh TotalFlow Suite, s rozhraními pro digitální produkční tisk (DFE) a s pracovními postupy pro end-to-end automatizaci
Tyto vlastnosti zajišťují následující výhody:- Poskytování marketingových informací na řízení konzistentnosti značky a dosahování souladu s předpisy
- Intuitivní, vlastní, snadno použitelný online nástroj pro řazení statických, variabilních aktiv označených verzemi
- Zaručuje prosazování korporátní identity a designových norem
- Snižuje celkovou dobu plnění a dosažení obratu
- Ideální na plnění firemních požadavků na tisk a dotisk na požádání, aby se snížilo znehodnocování zásob
- Snižuje náklady na předtištěné fixní materiály a zastarávání skladových zásob
- Poskytuje řízení nákupu skrze úrovně schvalování a nákladová střediska
- Hlášení aktiv na pomoc správy zastarávání majetku
- Transparentní a bezproblémové uživatelské prostředí díky jednotnému přihlašování z existujícího webu společnosti
- Vylepšuje interní i externí komunikaci a udržuje vztahy mezi zákazníky a partnery
- Snadný přechod z řešení MarcomCentral FusionPro Suite ke kompletní online marketingové službě.
Další informace a zákaznické reference či případové studie najdete na adrese: https://marcom.com