HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

MarcomCentral

MarcomCentral je cloudová marketingová platforma typu software jako služba (SaaS), jež nabízí korporátním firemním klientům a malým či středně velkým podnikům kompletní řešení MAM (Marketing Asset Management), které jim pomůže řešit každodenní problémy spojené s dodržováním požadavků značky, nečestným marketingem a problémy v oblasti podnikových aktiv.

MarcomCentral poskytuje snadno použitelné online portály a integrované nástroje, jež umožňují řízené přizpůsobení a personalizaci firemních aktiv z předem schválených knihoven obsahu a předem naplněných formulářů.

Korporátní značkové portály zajišťují řízený přístup ke všem možným firemním a marketingovým aktivům v tištěném, netištěném i digitálním formátu, jako jsou příručky, stacionární materiály, brožury, propagační materiály loga atd.  

Možnosti online rezervace, jako jsou e-komerce, účtovací kódy nebo přímé digitální stahování, uživatelům umožňují přístup k obsahu a jeho řazení, když je potřeba ho začlenit do dnešní „instantní kultury“.  

S řešením MarcomCentral mohou organizace zaručit, že interní související strany, franšízy a distributoři budou využívat jen ty nejnovější schválené materiály a obsah, k nimž byl schválen přístup. Řídit se dají i proměnné jako co-branding, což zajistí, že položky, jako jsou například loga prodejců, se umístí na určenou pozici.  

Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení řešení MarcomCentral se zprostředkovávají prostřednictvím nejmodernějšího softwaru variabilních dat cloudového kompozičního systému FusionPro (rovněž k dispozici jako samostatné desktopové řešení).  Existující zákazníci FusionPro mohou snadno přejít na kompletní systém MarcomCentral, kdy se budou stávající šablony FusionPro využívat v online portálu jako variabilní položky katalogu. 
Vlastnosti a výhody

Vlastnosti:  
  • Cloudové řešení SaaS nevyžaduje žádné servery, není potřeba stahovat žádný software ani využívat žádné interní IT zdroje, model platby předplatného 
  • Podporuje jedno nebo více prezentačních míst s vysoce přizpůsobitelným vzhledem, který tak může odrážet individuální značku klienta 
  • Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení se snadno použitelnou online nabídkou pro formuláře a předem naplněný obsah 
  • Propojování online a offline médií pomocí přidávání dynamických QR kódů a personalizovaných adres URL (PURLS) do aktiv 
  • Komplexní ovládací prvky uživatelského přístupu a uživatelské skupiny umožňují řízený přístup podle osoby, oddělení atd. 
  • Systém schvalování a kontrolu rozpočtů uživatelů
  • Mezinárodní jazyková podpora a lokalizace  
  • Otevřené rozhraní API umožňující připojení k jiným systémům včetně MIS, marketingové automatizace a systémů CRM. 
  • Integrace s balíkem Ricoh TotalFlow Suite, s rozhraními pro digitální produkční tisk (DFE) a s pracovními postupy pro end-to-end automatizaci


Tyto vlastnosti zajišťují následující výhody:  
  • Poskytování marketingových informací na řízení konzistentnosti značky a dosahování souladu s předpisy
  • Intuitivní, vlastní, snadno použitelný online nástroj pro řazení statických, variabilních aktiv označených verzemi 
  • Zaručuje prosazování korporátní identity a designových norem 
  • Snižuje celkovou dobu plnění a dosažení obratu 
  • Ideální na plnění firemních požadavků na tisk a dotisk na požádání, aby se snížilo znehodnocování zásob
  • Snižuje náklady na předtištěné fixní materiály a zastarávání skladových zásob 
  • Poskytuje řízení nákupu skrze úrovně schvalování a nákladová střediska 
  • Hlášení aktiv na pomoc správy zastarávání majetku 
  • Transparentní a bezproblémové uživatelské prostředí díky jednotnému přihlašování z existujícího webu společnosti
  • Vylepšuje interní i externí komunikaci a udržuje vztahy mezi zákazníky a partnery
  • Snadný přechod z řešení MarcomCentral FusionPro Suite ke kompletní online marketingové službě.  

Další informace a zákaznické reference či případové studie najdete na adrese: https://marcom.com
  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efektivně plánujte a směrujte realizaci archových tiskových úloh, automatizujte manuální úlohy, vytvářejte procesy a řešte údržbu s menším počtem zaměstnanců a problematických míst.