MarcomCentral je cloudová marketingová platforma typu software jako služba (SaaS), jež nabízí korporátním firemním klientům a malým či středně velkým podnikům kompletní řešení MAM (Marketing Asset Management), které jim pomůže řešit každodenní problémy spojené s dodržováním požadavků značky, nečestným marketingem a problémy v oblasti podnikových aktiv.
MarcomCentral poskytuje snadno použitelné online portály a integrované nástroje, jež umožňují řízené přizpůsobení a personalizaci firemních aktiv z předem schválených knihoven obsahu a předem naplněných formulářů.
Korporátní značkové portály zajišťují řízený přístup ke všem možným firemním a marketingovým aktivům v tištěném, netištěném i digitálním formátu, jako jsou příručky, stacionární materiály, brožury, propagační materiály loga atd.
Možnosti online rezervace, jako jsou e-komerce, účtovací kódy nebo přímé digitální stahování, uživatelům umožňují přístup k obsahu a jeho řazení, když je potřeba ho začlenit do dnešní „instantní kultury“.
S řešením MarcomCentral mohou organizace zaručit, že interní související strany, franšízy a distributoři budou využívat jen ty nejnovější schválené materiály a obsah, k nimž byl schválen přístup. Řídit se dají i proměnné jako co-branding, což zajistí, že položky, jako jsou například loga prodejců, se umístí na určenou pozici.
Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení řešení MarcomCentral se zprostředkovávají prostřednictvím nejmodernějšího softwaru variabilních dat cloudového kompozičního systému FusionPro (rovněž k dispozici jako samostatné desktopové řešení). Existující zákazníci FusionPro mohou snadno přejít na kompletní systém MarcomCentral, kdy se budou stávající šablony FusionPro využívat v online portálu jako variabilní položky katalogu.