Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

MarcomCentral

MarcomCentral je cloudová marketingová platforma typu software jako služba (SaaS), jež nabízí korporátním firemním klientům a malým či středně velkým podnikům kompletní řešení MAM (Marketing Asset Management), které jim pomůže řešit každodenní problémy spojené s dodržováním požadavků značky, nečestným marketingem a problémy v oblasti podnikových aktiv.

MarcomCentral poskytuje snadno použitelné online portály a integrované nástroje, jež umožňují řízené přizpůsobení a personalizaci firemních aktiv z předem schválených knihoven obsahu a předem naplněných formulářů.

Korporátní značkové portály zajišťují řízený přístup ke všem možným firemním a marketingovým aktivům v tištěném, netištěném i digitálním formátu, jako jsou příručky, stacionární materiály, brožury, propagační materiály loga atd.  

Možnosti online rezervace, jako jsou e-komerce, účtovací kódy nebo přímé digitální stahování, uživatelům umožňují přístup k obsahu a jeho řazení, když je potřeba ho začlenit do dnešní „instantní kultury“.  

S řešením MarcomCentral mohou organizace zaručit, že interní související strany, franšízy a distributoři budou využívat jen ty nejnovější schválené materiály a obsah, k nimž byl schválen přístup. Řídit se dají i proměnné jako co-branding, což zajistí, že položky, jako jsou například loga prodejců, se umístí na určenou pozici.  

Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení řešení MarcomCentral se zprostředkovávají prostřednictvím nejmodernějšího softwaru variabilních dat cloudového kompozičního systému FusionPro (rovněž k dispozici jako samostatné desktopové řešení).  Existující zákazníci FusionPro mohou snadno přejít na kompletní systém MarcomCentral, kdy se budou stávající šablony FusionPro využívat v online portálu jako variabilní položky katalogu. 
Vlastnosti a výhody

Vlastnosti:  
  • Cloudové řešení SaaS nevyžaduje žádné servery, není potřeba stahovat žádný software ani využívat žádné interní IT zdroje, model platby předplatného 
  • Podporuje jedno nebo více prezentačních míst s vysoce přizpůsobitelným vzhledem, který tak může odrážet individuální značku klienta 
  • Pokročilé možnosti personalizace a přizpůsobení se snadno použitelnou online nabídkou pro formuláře a předem naplněný obsah 
  • Propojování online a offline médií pomocí přidávání dynamických QR kódů a personalizovaných adres URL (PURLS) do aktiv 
  • Komplexní ovládací prvky uživatelského přístupu a uživatelské skupiny umožňují řízený přístup podle osoby, oddělení atd. 
  • Systém schvalování a kontrolu rozpočtů uživatelů
  • Mezinárodní jazyková podpora a lokalizace  
  • Otevřené rozhraní API umožňující připojení k jiným systémům včetně MIS, marketingové automatizace a systémů CRM. 
  • Integrace s balíkem Ricoh TotalFlow Suite, s rozhraními pro digitální produkční tisk (DFE) a s pracovními postupy pro end-to-end automatizaci


Tyto vlastnosti zajišťují následující výhody:  
  • Poskytování marketingových informací na řízení konzistentnosti značky a dosahování souladu s předpisy
  • Intuitivní, vlastní, snadno použitelný online nástroj pro řazení statických, variabilních aktiv označených verzemi 
  • Zaručuje prosazování korporátní identity a designových norem 
  • Snižuje celkovou dobu plnění a dosažení obratu 
  • Ideální na plnění firemních požadavků na tisk a dotisk na požádání, aby se snížilo znehodnocování zásob
  • Snižuje náklady na předtištěné fixní materiály a zastarávání skladových zásob 
  • Poskytuje řízení nákupu skrze úrovně schvalování a nákladová střediska 
  • Hlášení aktiv na pomoc správy zastarávání majetku 
  • Transparentní a bezproblémové uživatelské prostředí díky jednotnému přihlašování z existujícího webu společnosti
  • Vylepšuje interní i externí komunikaci a udržuje vztahy mezi zákazníky a partnery
  • Snadný přechod z řešení MarcomCentral FusionPro Suite ke kompletní online marketingové službě.  

Další informace a zákaznické reference či případové studie najdete na adrese: https://marcom.com
  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efektivně plánujte a směrujte realizaci archových tiskových úloh, automatizujte manuální úlohy, vytvářejte procesy a řešte údržbu s menším počtem zaměstnanců a problematických míst.