RICOH Meeting Spaces
A group of people having a video conference

SLUŽBY DIGITÁLNÍHO PRACOVIŠTĚ

RICOH Meeting Spaces

Využívání zasedacích místností nikdy nebylo jednodušší

Přehled

Řešení pro zasedací místnosti, která umožňují snadné připojení vašich hybridních pracovních sil

Pro mnoho organizací je obtížné vytvořit inkluzivní prostředí, ve kterém se mohou snadno propojit zaměstnanci pracující z jiného místa a zaměstnanci pracující v kanceláři. Špatně navržené zasedací místnosti, problémy s kompatibilitou a nespolehlivé technologie vytvářejí třecí plochy a neefektivitu. 

RICOH Meeting Spaces usnadňuje celý proces využívání zasedacích místností pro hybridní schůzky. Naše řešení pro zasedací místnosti zajišťuje perfektní možnost spolupráce pro zaměstnance pracující v kancelářích i na dálku. Naše nejmodernější řešení, která jsou kompatibilní se službami Microsoft Teams, Zoom a dalšími předními videokonferenčními platformami, integrují špičkové technologie a poskytují bezchybnou kvalitu zvuku a obrazu. 

S našimi odbornými službami v oblasti instalace a podpory můžete vytvořit moderní pracoviště, které hladce propojí jednotlivé účastníky, jako by byli ve stejné místnosti, bez ohledu na to, kde se ve skutečnosti nacházejí.

Close
Logos of companies and a room with a table and chairs
Logos of companies and a room with a table and chairs
Přehrát video

Jak pracujeme

1. Porozumění vašim potřebám a návrh řešení

areo
Na základě údajů o užívání a vašich požadavků navrhneme a přizpůsobíme ideální sestavu vašich zasedacích místností, která se bude řídit vašimi požadavky na velikost a typ schůzek.

2. Výběr správné technologie

areo
Spolupracujeme s několika dodavateli technologií včetně společností Jabra, LG a Logitech, abychom zajistili vysoce kvalitní vybavení pro místnosti všech velikostí.

3. Implementace

areo
Naše týmy odborníků zajistí správnou implementaci řešení pro vaše zasedací místnosti

4. Podpora

areo
Nabízíme nepřetržitou podporu, aby byly vaše zasedací místnosti plně funkční pomocí vzdálené správy 
Služby

Zvyšte produktivitu své zasedací místnosti díky našim komplexním službám

A hand holding a circle with a check mark

Standardní služby

Plán standardních služeb společnosti Ricoh je navržen tak, aby vás podpořil při nastavení, konfiguraci, údržbě a řešení problémů vašich zasedacích místností. Jsme zde, abychom zajistili, že vaše zařízení bude vždy připraveno a funkční. Zahrnuje podporu helpdesku, vzdálenou diagnostiku a podporu a řešení incidentů pro všechny služby a integraci s portálem ServiceNow/s portálem pro ticketing.

A hand holding a diamond

Další služby

Zlepšete své zkušenosti se zasedacími místnostmi s naším plánem pro další služby, který je ideální pro organizace s více zasedacími místnostmi, které jsou nezbytné pro vzdáleně pracující týmy nebo pro prezentace s vysokou důležitostí. Naše další služby jsou ideální pro případy častých technických problémů a omezených vlastních zdrojů a pro ty, kteří hledají další odborné znalosti a podporu.

Flexibilní platební řešení 

S našimi platebními řešeními na míru získáte přístup k moderním technologiím na pracovišti bez velkých počátečních investic. Lze je navíc spravovat v rámci jedné flexibilní smlouvy, která zahrnuje technologii, služby i podporu.

A person holding a calculator

Příběh zákazníka

Nové pracoviště nabízí v italském vydavatelství lepší uživatelské prostředí

Cílem společnosti Giuffrè Francis Lefebvre bylo v nové kanceláři vytvořit nejmodernější pracovní prostor, který by stimuloval kreativitu, zvyšoval pohodu zaměstnanců a umožňoval agilnější práci. Společnost Ricoh navrhla zasedací místnosti s audiovizuálními řešeními a videokonferenčním softwarem, které umožňují bezproblémovou spolupráci, a do auditoria přidala také interaktivní tabule, kamery a stropní mikrofony pro pořádání velkých akcí.

Giuffre logo

Požádat o cenovou nabídku

Obraťte se na odborníka společnosti Ricoh

Kontaktujte některého z našich konzultantů a zjistěte, jak můžeme pomoci vašemu podnikání 

Kontaktujte nás