homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Nové způsoby práce vyžadují nové způsoby uvažování o co nejproduktivnějším pracovním prostředí. Zatímco týmy stále více spoléhají na dynamické a flexibilní pracovní prostory, které podporují hybridní práci, tradiční pracoviště se nevyvíjela tak, aby vyhovovala potřebám a očekáváním týkajícím se schůzek, socializace a spolupráce. 

S nástupem nové generace mladých lidí, kteří dosud nepoznali svět bez internetu, budou mít společnosti, které pomalu přijímají změny pracovního stylu, problém přilákat a udržet si ty nejefektivnější pracovníky a budou ztrácet na produktivnější konkurenci.

„40 % pracovníků ztrácí až 30 minut denně hledáním prostoru pro spolupráci.“

Proč je spokojenost zaměstnanců důležitá

Podnikatelské přínosy spokojenosti zaměstnanců přesahují rámec pouhého vytváření nejlepších míst pro práci kolegů. Výzkumy ukazují, že spokojení zaměstnanci jsou přibližně o 12 % produktivnějšíi. Spokojení zaměstnanci také častěji setrvají v práci pro společnost a pomáhají přilákat ty nejlepší talenty. Navrhování pracoviště podle jejich potřeb jim dává možnost stát se vaším největším přínosem pro dosažení měřitelného a strategického růstu. 

Vytvoření flexibilních prostor, které podporují hybridní práci

Dnes se pracuje kdekoli – doma, ve vlaku, v kanceláři. Výzvou pro management je navrhnout pracoviště, které si zachová to nejlepší z fyzické kanceláře a zkombinuje to nejlepší z práce na dálku.

Týmy chtějí mít volnost a flexibilitu, aby si mohly rychle a snadno rezervovat stůl, zasedací místnost nebo zobrazit nadcházející schůzky, ať už jsou v kanceláři, nebo pracují na dálku. Výhody technologií, které tyto procesy umožňují, jsou dvojí. Zaprvé umožňují zaměstnancům spolupracovat nebo být produktivnější, když navštíví kancelář. Zadruhé poskytují managementu jasný přehled o tom, kde a s kým budou zaměstnanci pracovat, takže může management přizpůsobit pracoviště požadavkům daného dne. Propojením a sladěním celé společnosti můžete odstranit veškeré třenice způsobené rozptýlenými týmy a vytvořit pružné pracoviště, které podporuje hybridní práci. 

Zjednodušení každodenních úkolů 

Průměrný pracovník ve společnosti používá ke každodenní práci 9,4 různých aplikacíii. Přepínání mezi aplikacemi na pracovišti za účelem rezervace zasedacích místností, zajištění příchodu návštěvy nebo navigace po budově zpomaluje produktivitu. Místo aby usnadňovaly pracovní život – k čemuž byly navrženy – zvyšují úroveň stresu při plnění základních úkolů. 

Zaměstnanci chtějí přehledné a uživatelsky přívětivé aplikace, které se bez problémů připojí k jejich stávajícím nástrojům. Integrací technologií, které zaměstnanci používají, od e-mailu přes instant messaging až po rezervaci stolů a zasedacích místností. Digitální pracoviště odstraňuje komunikační bariéry a přenáší data a automatizaci do jednoho zdroje. Díky jednomu standardizovanému a uživatelsky přívětivému řešení, které umožňuje rezervovat zasedací místnost nebo stůl cestou do kanceláře, zobrazit půdorysy s dostupností prostor v reálném čase nebo předem rezervovat návštěvy pro rychlé odbavení pomocí QR kódu, se každodenní správa kanceláře stává bezproblémovou.

Optimalizujte své kancelářské prostory

Průměrné pracoviště je využíváno pouze na 35-50 % svého potenciáluiii. Bez znalosti vaší kanceláře a jejího současného využití nelze zjistit, zda děláte správná rozhodnutí a zda dosahujete očekávané návratnosti investic. 

Senzorová technologie IoT umožňuje zjistit, jak jsou vaše prostory využívány, takže můžete přijímat úsporná rozhodnutí, například uvolnit nedostatečně využívané prostory, snížit náklady na služby nebo údržbu nebo zlepšit spolupráci úpravou neefektivních způsobů práce. Díky možnosti sledovat rezervovaná a skutečná data získáte skutečnou představu o tom, jak jsou vaše prostory využívány, takže můžete přijmout nezbytná opatření, abyste je využili co nejlépe.

Reagujte na měnící se potřeby svých zaměstnanců

Potřeby vaší společnosti a zaměstnanců se neustále vyvíjejí. Klíčem k vybudování ideálního pracoviště budoucnosti je zajistit, aby se přizpůsobilo způsobu, jakým se vaše týmy chtějí setkávat, spolupracovat a socializovat – jak překlenout propast mezi kanceláří a místem, kde se pracuje.


Author - Nathan Thomas

Author

Nathan Thomas
Software and Innovation Manager

Spojme se!

Kontaktujte odborníka společnosti Ricoh. Kontaktujte některého z našich konzultantů a zjistěte, jak můžeme pomoci vaší společnosti.

Kontaktujte nás

Odkazy:

ii https://fortune.com/2017/09/14/business-pros-app-fatique/
iii https://www.beezy.net/2021-digital-workplace-report