Sodexo case study banner

Případové studie

Optimalizace systému správy objednávek jídel zaměstnanců s chytrými skříňkami Ricoh

Sodexo rozšiřuje svoji inovační strategii o chladící Smart Lockery od společnosti Ricoh.

Firma Sodexo stále zavádí inovativní technologie a nástroje, které vedou k pozitivnímu zlepšení rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a zároveň naplňují potřeby stále flexibilnějšího pracoviště. Firma Sodexo hledala alternativní možnosti, které by zaměstnancům umožnily co nejlépe si užít přestávku na oběd, a poskytla jim možnost vybrat si mezi podnikovou restaurací a snadnou a okamžitou službou dovážky jídla, kterou umožňují inteligentní uzamykatelné skříňky Ricoh Smart Lockers.  

Ricoh Smart Lockers založené na špičkových technologiích umožňují optimalizovat systém řízení objednávek jídla, zaručují nabídku jídel, která jsou vždy čerstvá, zdravá a vyhovují trendům organizace. Zaměstnanci používají aplikaci MySodexo pro výběr a rezervaci jídla, které dorazí do přihrádky Smart Locker v ten pravý čas přestávky na oběd, je skladováno v dokonale hygienických podmínkách, plně v souladu s chladicím řetězcem. Zaměstnanci získají přístup ke svému jídlu naskenováním QR kódu a zadáním potvrzení objednávky na displeji Smart Locker.

Shrnutí

  • Úkol: Digitální pracovní postupy
  • Odvětví: Finanční služby
  • Velikost firmy: Velké firmy
  • Řada služeb: Služby pro obchodní procesy

Podívejte se na video s případovou studií

Podívejte se na rozhovor a zjistěte, jak Ricoh vyřešil problémy společnosti
Podívejte se nyní

Pojďme to probrat

Promluvte si s Ricoh specialistou

Spojte se s naším konzultantem a zjistěte, jak můžeme pomoci v rozvoji vašeho pracovního prostředí.

Spojte se s námi