Firma Sodexo stále zavádí inovativní technologie a nástroje, které vedou k pozitivnímu zlepšení rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a zároveň naplňují potřeby stále flexibilnějšího pracoviště. Firma Sodexo hledala alternativní možnosti, které by zaměstnancům umožnily co nejlépe si užít přestávku na oběd, a poskytla jim možnost vybrat si mezi podnikovou restaurací a snadnou a okamžitou službou dovážky jídla, kterou umožňují inteligentní uzamykatelné skříňky Ricoh Smart Lockers.
Ricoh Smart Lockers založené na špičkových technologiích umožňují optimalizovat systém řízení objednávek jídla, zaručují nabídku jídel, která jsou vždy čerstvá, zdravá a vyhovují trendům organizace. Zaměstnanci používají aplikaci MySodexo pro výběr a rezervaci jídla, které dorazí do přihrádky Smart Locker v ten pravý čas přestávky na oběd, je skladováno v dokonale hygienických podmínkách, plně v souladu s chladicím řetězcem. Zaměstnanci získají přístup ke svému jídlu naskenováním QR kódu a zadáním potvrzení objednávky na displeji Smart Locker.