16.08.2023

Jak produkční tiskárny umožňují obchodníkům reagovat na současné požadavky trhu

Ricoh Slovakia, Bratislava, 16. srpna 2023 - Rostoucí náklady, větší rozvoj udržitelných postupů a zvýšená angažovanost zákazníků patří mezi tržní tlaky, které formují strategii dnešních marketérů, nákupčích tisku a značek. 

Tyto faktory určují jejich vztah ke komunikačním kanálům, které lze využít, a technologiím, které lze tímto způsobem přijmout:

1 Rostoucí náklady

Evropský parlament uvedl, že 93 % Evropanů nejvíce trápí rostoucí životní náklady. Téměř polovina občanů EU (46 %) uvádí, že se jejich životní úroveň snížila v důsledku pandemie COVID-19, rusko-ukrajinského konfliktu a krize životních nákladů. Dalších 39 % očekává, že se jejich životní úroveň během roku 2023 sníží. 

Britský statistický úřad (Office for National Statistics) uvedl, že 71 % dospělých Britů omezuje výdaje na nepotřebné věci, 54 % nakupuje více a 52 % utrácí méně za potraviny a základní potřeby. Evropané také omezují předplatné, jako jsou streamovací služby, fitness aplikace nebo jiné nepotřebné věci.

To zvyšuje tlak na marketéry, prodejce tisku a značky, aby zajistili lepší cenovou dostupnost nebo sdělili, proč je jejich nabídka cenná. Měli by proto také zvolit nejvhodnější sdělení a vyhnout se přístupu "spray and pray". Právě zde je možné vytvářet vysoce sofistikované, personalizované a přitom cenově dostupné kampaně, produkované na právě ohlášené tiskárně Ricoh Pro™ C9500, nejnovějším vývoji technologie barevného archového digitálního tisku, a podrobně tak popsat příslušné jedinečné výhody.

Jak produkční tiskárny umožňují obchodníkům reagovat na současné požadavky trhu

2 Udržitelnost 

Podle průzkumu Global Marketing Trends 2023 společnosti Deloitte značky uvedly, že mezi jejich tři hlavní priority v oblasti udržitelnosti patří: zlepšení udržitelnosti interních marketingových postupů, podpora udržitelnější nabídky produktů a služeb a stanovení dlouhodobých závazků v oblasti udržitelnosti.

Digitální produkční tiskárny byly vyvinuty pro výrobu kampaní na míru na vyžádání, což zajišťuje co nejefektivnější využití zdrojů. Byly také navrženy tak, aby byly udržitelnější, pokud jde o jejich výrobu, protože snižují spotřebu energie a zároveň maximalizují dobu provozu a efektivitu výroby. Software společnosti Ricoh, jehož část je založena na cloudu, napomáhá efektivitě, produktivitě a snižuje množství odpadu, zejména pokud jde o tisková média.

Společnost Ricoh také identifikuje praktická řešení, která pomáhají tiskárnám snižovat náklady, transformovat provoz a podporovat růst prostřednictvím svých efektivních tiskových služeb, zatímco její program Carbon Balanced Printing umožňuje provozům analyzovat, optimalizovat a neutralizovat emise uhlíku. Společnost Ricoh také ve svém výrobním závodě zavádí strategii nulového množství odpadu na skládkách a její model Comet Circle pro opětovné použití dílů a recyklaci materiálů snižuje dopad na životní prostředí a podporuje víceúrovňový systém recyklace. Všechny tyto výhody lze přenést na maloobchodníky, odběratele tisku a značky.

To jsou jen některé z iniciativ, které vedly k tomu, že společnost Ricoh byla již pojedenácté jmenována jednou ze 100 nejudržitelnějších společností světa a vybrána do ročenky udržitelnosti S&P Global 2023.

3 Personalizace

Podle průzkumu společnosti Insider Intelligence mají spotřebitelé stále vyšší očekávání ohledně personalizace. 73 % nakupujících si představuje, že značky dokáží porozumět jejich jedinečným potřebám. 56 % očekává, že nabídky budou vždy personalizované.

Zde může hrát klíčovou roli personalizovaný tisk na systémech, jako je zcela nový Pro C9500. Kromě použití jména a adresy příjemce mohou marketéři vytvářet na míru šitá sdělení a obsah, který reaguje na konkrétní podněty nebo akce. Ty mohou být založeny na dříve sdílených informacích, jako jsou klíčová data, zájmy nebo nákupní zvyklosti.

Průzkum společnosti Deloitte také ukázal zájem o zavedení systémů nebo algoritmů pro zlepšení personalizace zákazníků. Výstupy z předních produkčních tiskáren Ricoh jsou podporovány softwarovými řešeními, jako je například řešení /data.mill Data Cleansing Solution, které automaticky zkoumá a rychle a snadno opravuje nepřesnosti v datech a pomáhá tak zajistit hladký a efektivní průběh procesu; a snadno použitelná sada nástrojů FusionPro VDP Solutions pro jednoduchý návrh a výrobu personalizovaných sdělení.

To jsou jen některé ze způsobů, jak může digitální tisk pomoci marketérům, nákupčím tisku a značkám reagovat na výzvy, kterým dnes čelí. Jeho všestrannost a flexibilita obsahu umožňuje specifické přizpůsobení komunikace, která má ohlas, je zapamatovatelná a přináší výsledky.

| O společnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128