Řízení komunikace s veřejností
Orgány státní správy potřebují každý den komunikovat s občany nejrůznějšími způsoby, ať jde o posílání upomínek, šíření informací nebo vydávání faktur. Papírová komunikace je nákladná a časově náročná, většina občanů je přitom připravena přejít na komunikaci elektronickou.
Služba Citizen Communication Management (Řízení komunikace s veřejností) společnosti Ricoh pomáhá orgánům státní správy změnit způsob, kterým komunikují. Společně vytvoříme pracovní postupy a technologická řešení, díky nimž budou moci občané dostávat dokumenty v takovém formátu, jakému dávají přednost, a prostřednictvím komunikačního kanálu, který si vyberou.
Můžeme také převzít zodpovědnost za vaši agendu a naskenovat a archivovat již existující dokumenty. Poté nasadíme technologii, která vám umožní veškeré budoucí dokumenty snadno převádět do digitální podoby. To posílí jejich bezpečnost a zároveň usnadní přístup k informacím.
Všechny získané údaje a korespondence jsou příslušné organizaci neustále k dispozici v zabezpečeném cloudu Ricoh. Naše datová centra třetí úrovně jsou vybavena vícevrstvým zabezpečením a možnostmi obnovy po katastrově. Jde tedy o vysoce bezpečné a spolehlivé prostředí ke zpracování a ukládání důvěrných údajů.
- Vlastnosti a výhody
-
Služby řízení komunikace s občany od společnosti Ricoh pomáhají státní správě komunikovat efektivně a úsporně.
Díky našim rozsáhlým zkušenostem ze spolupráce se státní správou si uvědomujeme, že každá situace má své specifické požadavky, a budeme s vámi konzultovat postup při vytváření takové struktury dodaného řešení, která nejlépe vyhoví vašim potřebám.Naše služby vám mohou pomoci:
- Digitalizovat a archivovat papírové dokumenty a korespondenci
- Přizpůsobit formu komunikace preferencím jednotlivých příjemců
- Zlepšit zabezpečení osobních údajů občanů
- Realistickým tempem přejít k elektronické komunikaci
- Zlepšit efektivitu díky klasifikaci dat
- Snížit náklady na poštovné a spotřební materiál