Kategorie

Podpora digitálních pracovišť? Základem jsou služby.

Praha, 4. března, 2019 – Jak v současném světě módních sloganů dokážeme rozlišit, jestli je něco skutečně jiné než to, na co jsme dosud zvyklí? Pro Davida Millse, CEO Ricoh Europe, jsou nejpřesvědčivějšími důkazy dva zdroje, a to analytici a zákazníci.

Naši zástupci z RICOH Europe se zúčastnili setkání s profesionálními analytiky a hovořili o rozvoji segmentu Office Services, a o tom, že nám stále více společností svěřuje do péče své IT služby. Síla našich Office Services spočívá, stejně jako většina našich dalších úspěchů, v řadě jednoduchých kroků a závazků. Ty umožňují lepší práci lidí, zefektivňování procesů, zjednodušování technologií a optimalizaci pracovišť. Dodržování těchto závazků je zásadní pro to, abychom svou vizi pracoviště budoucnosti probudili k životu. Jak ale takové pracoviště přesně vypadá?

Pracovní prostředí vybavené audiovizuálními zařízeními s technickou podporou a zabezpečením v zásadě disponuje základními složkami potřebnými pro spolupráci a zvýšenou produktivitu. Klíčové slovo je zde „základními“, protože to je skutečná podstata věci. Abychom zákazníkům pomáhali dosahovat efektivního výkonu, jaký potřebují dnes i v budoucnu, posilujeme jejich digitální pracoviště mnoha způsoby, zde uvádím alespoň některé z nich:

Zasedací místnost na míru

Vzhledem ke stále rostoucím nákladům na kancelářské prostory, zvýšení efektivity a praktického využití zasedacích místností je nutností. My zákazníkům poskytujeme technologii monitorovacího softwaru a ID karet, která uživatelům kancelářských prostor umožňuje vyhodnocovat způsob jejich využívání, a spolu se systémem digitálních zobrazovacích zařízení, každý uživatel hned vidí, které místnosti jsou k dispozici. Dostupnost je klíčová. Bez ohledu na to, ze kterého oddělení zaměstnanci přicházejí a jaké jsou jejich pracovní návyky, použitá technologie by měla být co nejintuitivnější. Zasedací místnost přizpůsobená na míru je tady, od malých prostor připravených k okamžitému použití se základním balíčkem výbavy až po prostory uzpůsobené na přání zákazníka s interaktivní tabulí s 84palcovým displejem.

Pochod robotů

Přestože je dlouhá léta vykreslována jako technologie, které je radno se obávat, může být robotika ve skutečnosti nesmírně prospěšná pro firmu a lidi v ní. Vezměte si třeba práci, kterou děláme pro nizozemskou bankovní skupinu Rabobank. Hrajeme ústřední roli v jejich snaze o nastavení inteligentnějších obchodních procesů s využitím robotizace. Rabobank založila „Centrum excelence pro robotiku“, své vlastní interní oddělení a zázemí pro rozvoj inteligentních automatizovaných robotických řešení. Naši konzultanti pro automatizaci robotických procesů (RPA), každý den provázejí vývojáře Rabobanky celým implementačním procesem a zaškolují je. Automatizace manuálních činností ušetří společnosti více než 60 000 hodin ročně a přispěla ke zkrácení doby přípravy ze 41 minut na pouhých šest minut.

Uznávané IT služby

Mohlo by se zdát, že každá velká technologická společnost v dnešní době nabízí nějakou formu IT služeb. I my jsme v loňském roce transformovali své portfolio IT služeb a postavili jsme ho na třech pilířích: „Pracoviště a mobilita“ pro zvyšování produktivity a agility koncového uživatele, „Datové centrum a infrastruktura“ pro transformaci a řízení kriticky důležitých informací a „Informační management a Business Intelligence“ pro analýzu dat na podporu v obchodních rozhodnutích. Co se týče dalších novinek ohledně našich IT služeb, stali jsme se výhradním poskytovatelem řízených tiskových služeb společnosti Shell. V rámci této spolupráce provozujeme řízené tiskové služby na 98 místech firmy Shell po celém světě, zapojili jsme tisíce multifunkčních tiskáren Ricoh a řešení Cloud Print. Společnost Ricoh je dnes klíčovým partnerem firmy Shell a pomáhá jejich IT poskytovat přidanou hodnotu prostřednictvím svých technologií.

To je tedy pár slov o tom, jak podporujeme své zákazníky v segmentu Office Services, ale co na to analytici? Tento měsíc bylo oznámeno, že Ricoh byl zařazen společností Gartner v Evropě do hodnocení „Gartner Magic Quadrant for Managed Workplace Services“. Tento úspěch je pro nás skutečným mezníkem a důležitým krokem na naší cestě.

Ricoh se v současnosti nachází v neuvěřitelně vzrušujícím období – v neposlední řadě díky roli, kterou plníme, když přivádíme na svět pracoviště budoucnosti. S našimi službami Office Services a Office Printing, které se vzájemně doplňují, mají naši zákazníci více možností a jsou stále silnější. V době, kdy není málo korporátních prohlášení a samochvály, není toto žádná nadnesená reklama.

Autor: David Mills, CEO, Ricoh Europe

 

O společnosti Ricoh

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Již více než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení dokumentů, IT služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a produkčních zařízení.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu, působí přibližně ve 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku v březnu 2018 dosáhla Skupina Ricoh celosvětového obratu ve výši 2 063 miliard jenů (přibližně 19,4 miliardy USD).

www.ricoh.cz , www.ricoh.sk

 

Kontakt pro média:

Eliška Sobotková

E-mail: eliska.sobotkova@ricoh.cz  

Mobile: +420 604 297 454

Porovnání produktů - počet produktů k porovnání: 0SkrýtOdstranit vše

Vyberte až 3 výrobky, které si přejete porovnat.

Copyright 2019 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×