Správa komunikace se zákazníky – outsourcing
Služba Customer Communication Management (Správa komunikace se zákazníky) zajišťuje postupný převod retailových zákazníků bank od papírové k elektronické komunikaci. Používá k tomu personalizovaných marketingových kampaní. Tato služba napomáhá zlepšení péče o zákazníky, jejich udržení a získávání a přitom vede k poklesu nákladů.
Hned od začátku naše služba outsourcingu převezme zodpovědnost za veškeré vaše papírové výstupy. Dodáváme technologická řešení, která umožňují provádět cílené a personalizované marketingové kampaně přispívající k přechodu vašich zákazníků od neefektivní papírové komunikace k zabezpečeným elektronickým kanálům.
Postupná migrace umožňuje, aby zákazníci dostávali informace v tom formátu, kterému sami dávají přednost. Působí to na zákazníka lepším dojmem, zvyšuje vaši efektivitu a vede k poklesu nákladů spolu s tím, jak stále více vašich zákazníků přechází k digitálním komunikačním kanálům.
- Vlastnosti a výhody
-
Zákazníci, kteří se rozhodnou pro digitální komunikaci, získají nepřetržitý přístup ke svým finančním informacím prostřednictvím zabezpečeného cloudu Ricoh třetí úrovně. Díky lepšímu zabezpečení odpadají rizika pro vaši obchodní činnost. A díky realizaci personalizované strategie digitální komunikace vaše firma ušetří a vaši zákazníci přitom budou moci využívat vyšší úrovně služeb.
Společnost Ricoh klientům, kteří užívají služeb řízení komunikace se zákazníky, přináší:
- Větší spokojenost zákazníků
- Nižší náklady na získávání nových zákazníků, na jejich udržování a na poskytování služeb
- Robustní a bezchybnou správu dat
- Lepší plnění předpisů na ochranu životního prostředí díky omezení odpadu
- Dostupnější informace a auditní stopu v souladu s předpisy
- Větší interní efektivitu práce díky uvolnění zaměstnanců pro důležitější úkoly
- Případové studie