V současné situaci je těžké si představit dobu, kdy nebyla práce na dálku běžným standardem.

Ještě v nedávné době, v roce 2018, uvádělo jen kolem 8 % pracujících v Evropské unii, že pracují z domova.
Dnes je práce z domova novou normou, což s sebou přineslo výrazné změny pracovního života, řadu otázek a také značnou nejistotu.

Jak může masivně rozšířená práce z domova vést ke stejným výsledkům, jako by zaměstnanci pracovali ve stejné budově?

Cílem této příručky je nabídnout doporučení a vnést uklidnění do firem s nejrůznější strukturou a velikostí, jejichž zaměstnanci pracují z domova.
Příručka, jejíž přečtení zabere jen 15 minut, je zaměřena na to, jak udržet zapojení zaměstnanců a normální fungování společnosti i v nelehké situaci.
Příručka také obsahuje jasná doporučení týkající se toho, jak týmům umožnit efektivní práci na dálku, jak udržet kontinuitu byznysu, motivaci a produktivitu.


Chcete-li zjistit více, vyplňte formulář a stáhněte si příručku.

Chcete-li se dozvědět více o tom, jak může společnost Ricoh pomoci vaší firmě, dejte nám vědět a my se vám ozveme.

Vyplňte formulář a my vám příručku pošleme na email