Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Digitální komunikace zažívá rozmach s unikátními barevnými schématy Touch7 od společnosti Ricoh

Ricoh Europe, Londýn, 28. září 2021 – Poskytovatelé tiskových služeb (PSP) mohou od teď pomoci značkám a designerům vytvářet odvážnou a živou digitální komunikaci s prvními neonovými barevnými schématy na světe Touch7 od společnosti Ricoh.

Čtyři digitální neonová barevná schémata Touch7 umožňují konzistentní reprodukci 1 520 barev.
Čtyři digitální neonová barevná schémata Touch7 umožňují konzistentní reprodukci 1 520 barev.

Při použití tonerů Neon Pink a Neon Yellow na pětibarevné digitální tiskárně Ricoh Pro™ C7200X umožňují schémata Touch7 konzistentní reprodukci 1 520 barev.

Pátou barevnou předlohu je možné vytvořit s pomocí vzorků barev specifikovaných ve čtyřech schématech. Jsou to:
  • Neon Yellow a Neon Pink SCR (odstranění původní barvy), při kterých se odstraní původní barva z CMY a nahradí se neonovým tonerem pro vytvoření čistější a světlejší škály neonových odstínů
  • Neon Yellow a Neon Pink s předtiskem při kterých je neonový toner tištěn na povrch CMY pro zvýšení sytosti barvy.

Díky této schopnosti se podle studie o přidané hodnotě digitálního tisku společnosti North American Publishing Company Research kreativním tiskárnám naskytují obrovské příležitosti. Zjistilo se, že majitelé značek zaplatí za neonové barvy průměrný bonus ve výšce 33 %.

Studie též uvádí, že 55 % z dotázaných upřednostňuje spolupráci s poskytovateli tisku, kteří nabízejí jedinečné nápady na zvýšení kvality tisku, a 51 % z nich by chtělo spolupracovat 
s podniky s proaktivním vzděláváním o nových technologiích a speciálních efektech.

Richard Ainge, zakladatel a hlavní technologický ředitel Touch7, uvádí: „Každá barva v těchto prvních digitálních neonových barevných schématech na světě využívá neonový toner pro to, aby vytvořila jasné, zářivé a poutavé produkty a rozšířila tiskový sortiment společnosti Ricoh. Rozsah barev je od výrazně sytých červených, fialových a modrých až po jemné pastelové odstíny. Vytvoření tohoto pátého barevného prvku je jednoduché a logické.“

Eef de Ridder, viceprezident Graphic Communications Group, Ricoh Europe, komentuje: „Barevná schémata jsou už dlouho součástí společnosti Pantone®, ale její schémata Neon a Pastel nejsou vhodná pro digitální produkci. Touch7 má 1 520 digitálních barev a není tak potřebné míchat přímé barvy nebo inkousty, což může způsobit nepřesnost, plýtvání a dodatečné náklady. Schémata umožňují jednoduchou a cenově dostupnou tvorbu vizuálně ohromujících a podmanivých produktů tisku. Podporují inspirativní design a podmanivý tisk, který vyvolává reakci.“

Více informací o Touch7 mohou kreativní tiskárny a agentury nalézt na adrese https://touch7.co/neon/guides/.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.