Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Důležitost flexibilního marketingu v náročných časech

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. února 2021 – Přesto, jakou explozi neočekávaných situací nastolil rok 2020, se některé věci nikdy nezmění. Na vrcholu tohoto seznamu je citelná potřeba rychlosti.

Důležitost flexibilního marketingu v náročných časech

Nikdo z nás netouží po opožděných zásilkách anebo dovolených, které přichází dříve či později, než bychom si představovali. Naše smýšlení bylo zvyklé spojovat si výraz „rychlejší“ s „lepší“. A to ve velké míře dává naprostý smysl. Ale pohybovat se rychle po stanovené trase, a přitom odmítat jakékoliv odchylky, nezávisle na měnících se podmínkách, je pro podnikání rizikem. To je důvod, proč je základem všeho iniciativní přístup.

Skutečně činorodé nastavení mysli vždy zvítězí nad šíleným hnaním se proto, abychom si co nejdříve udělali čárku za uskutečnění další velké věci. „Agilita“ a „rychlost“ by měly být synonymy stejně tak jako „rok 2020“ a „pandemie“. Pokud chcete dosáhnout smysluplného a pozitivního výsledku, nemůžete je prostě rozdělit.

Jak jsme v Ricoh Europe zjistili, trikem je zaujmout proaktivní postoj, postavit se čelem k problémům a využívat příležitosti, když se naskytnou.

V podstatě je to jednoduchý vzorec: spojit rozdílné a napříč spolupracující týmy, které se chopí vize, pracují agilním způsobem a podněcují k inovacím a rychlosti. A výsledek? Rychlejší uvedení na trh, spokojenější zákazníci a větší konkurenční výhoda.

V dubnu loňského roku jsme spustili naši kampaň Work together, Anywhere – Spolupráce odkudkoli pro podporu klientů při zabezpečení efektivní a bezproblémové práce odkudkoli při zavádění nových inteligentních a bezpečných pracovních podmínek. Podařilo se nám toho dosáhnout neuvěřitelně rychle – od počátku až po finalizaci se nový program dostal na trh už po pěti týdnech. Byli jsme těmi nejrychlejšími na trhu, kteří přišli s nabídkami přesně odpovídajícími vyvíjejícím se potřebám našich klientů, čímž jsme získali výhodu „prvního tahu“, zejména co se týká našich tradičních konkurentů. Dokázali jsme to díky tomu, že jsme předvídali rychle se měnící požadavky trhu (se skutečným pochopením potřeb našich klientů) a spojili kolegy z různých geografických a funkčních pracovních skupin. Potvrdilo se, že toto je opěrným bodem a ne to, jak jsme fungovali předtím. Je to poprvé, co společnost Ricoh Europe uskutečnila plně integrovanou prodejní a marketingovou kampaň napříč zeměmi EMEA, která zahrnuje různé oblasti služeb a podnikání. Je to velká vnitřní změna, která významně ovlivnila prodej a spokojenost zákazníků. Za posledních jedenáct měsíců tato aktivita vedla k uzavření obchodů v hodnotě desítek milionů eur a množství spokojených zákazníků. Naše kolektivní úsilí získalo pochvalu i od analytické komunity, a na nedávném summitu EMEA společnost Forrester označila tuto kampaň za Program roku.

Říká se, že odvážným štěstí přeje. A přeje ještě víc těm rychlým a agilním.

Klikněte sem a zjistěte, jak vám může společnost Ricoh pomoci s potřebami v oblasti technologií a obchodních procesů.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.