homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Evropští zaměstnavatelé promeškávají příležitosti automatizovat procesy hybridní práce

Jen jeden z 10 kancelářských pracovníků má přístup k automatizačním nástrojům pro zefektivnění pracovních postupů.

Ricoh Europe, Londýn, 27. dubna 2022 – Nejnovější průzkum naznačuje, že zaměstnavatelé v rámci své strategie v oblasti hybridní práce nevyužívají příležitosti automatizace pracovních postupů a modernizace kancelářských prostor – přestože zaměstnanci volají po digitalizaci manuálních procesů.

Průzkum, uskutečněný pro společnost Ricoh Europe firmou Opinium, se zaměřil na 3000 administrativních pracovníků ve Spojeném království, Irsku, Francii, Německu, Itálii, Nizozemsku a Španělsku. Prokázalo se, že většina evropských zaměstnanců je v současnosti přesvědčena o tom, že digitalizace procesů zlepšuje jejich práci, protože přílišná zátěž administrativou, nedostatek kancelářských rezervačních systémů a neadekvátní technologie při pracovních procesech brání zaměstnancům při získávání dobrých zkušeností.

Pouze 11 % kancelářských pracovníků má v současné době přístup k nástrojům pro automatizaci pracovních procesů, zatímco dvě pětiny (44 %) nezaznamenaly v jejich společnosti za poslední rok žádnou změnu v souvislosti s investicemi do nástrojů pro automatizaci úkolů nebo procesů. A to i přesto, že většina (69 %) tvrdí, že automatizace procesů jejich práci zlepšuje – což je v porovnání se skeptičtějšími postoji k digitalizaci pracovišť před pandemie posun.

Hybridní práce představuje pro zaměstnavatele velkou příležitost ke zlepšení zkušeností a produktivity zaměstnanců automatizací namáhavých a triviálních úkolů a procesů. Ale riskují neúspěch, pokud se jim nepodaří přijmout nástroje a postupy, díky kterým bude hybridní práce úspěšná a naplní potřeby zaměstnanců.

Téměř polovina zaměstnanců (49 %) tvrdí, že by byla produktivnější, kdyby nebyli natolik zatíženi administrativou. Nicméně dvě pětiny (42 %) z nich jsou zmateni z množství technologických platforem, které mají podle očekávání používat, a říkají, že tyto dodatečné nástroje jim ve skutečnosti práci přidávají, než aby ji zefektivňovaly. To poukazuje na potřebu toho, aby zaměstnavatelé výběr nejlepší technologie a systémů pro své zaměstnance nejdříve konzultovali. Příliš mnoho platforem by mohlo talentované lidi spíše odradit a příležitosti by si mohli začít hledat jinde.

Zaměstnavatelé se snaží povzbuzovat zaměstnance k návratu do kanceláří, a proto je nezbytné vytvořit procesy, které jim tento přechod usnadní. Nicméně více než polovina evropských kancelářských pracovníků (54 %) si myslí, že v souvislosti s investicemi do rezervačních systémů pro pracoviště nedošlo k žádným změnám. Jelikož mnohé firmy se snaží zredukovat své kancelářské prostory, chybějící nebo komplikovaný proces rezervace pracoviště může znamenat, že pracovníci přijdou do kanceláře a nebudou mít dostatek pracovního prostoru. To samozřejmě přispívá k tomu, že zaměstnanci získávají špatné zkušenosti a nechuť k návratu na fyzické pracoviště.

Nicola Downing, generální ředitelka společnosti Ricoh Europe, říká: Dny, kdy se zaměstnanci obávali, že jejich úkoly „nahradí“ automatizace, jsou nenávratně pryč. Pokud je technologie a automatizace implementována efektivně, její smysl je obecně vnímán jako uvolnění času na hodnotnější činnosti. V konečném důsledku, pokud se zaměstnavatelům nepodaří zařadit automatizaci do svých dlouhodobých strategií v souvislosti s hybridní prací, by mohli promeškat důležitou příležitost ke zlepšení pracovních procesů a zároveň zvýšení morálky a produktivity celé pracovní síly.“

Více informací najdete na www.ricoh-europe.com.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.


Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz 
Mobile: +420 702 245 128