IDC MarketScape uvádí Ricoh jako světového lídra v oblasti vysokorychlostního inkoustového tisku
06.02.2020

IDC MarketScape uvádí Ricoh jako světového lídra v oblasti vysokorychlostního inkoustového tisku

Tokio, 4. března 2020 – Ricoh dnes oznámil, že jej nová zpráva analytické společnosti IDC MarketScape analytické společnosti IDC ho označila za světového lídra ve vysokorychlostním inkoustovém tisku.

Technologie sušičky Ricoh Pro ™ VC70000 patři k pokrokovým vylepšením, které společnost IDC v zprávě vyzdvihla.
The Ricoh Pro™ VC70000’s dryer technology was among the advancements singled out by IDC.
Kromě jiného uvádí všechny silné stránky společnosti, včetně technologických inovací, rozsáhlé základny instalací a pozornosti, kterou věnuje zpětné vazbě od klientů. Zpráva IDC MarketScape: „Globální hodnocení dodavatelů v oboru vysokorychlostního inkoustového tisku 2019–2020“ přímo uvádí „program pro rozvoj podnikání s vysokou viditelností, dobrým jménem a pověstí” společnosti Ricoh jako účinný doplněk rozsáhlého portfolia technologií. Analytici citují: „Ricoh prokazuje silnou pozici ve všech klíčových faktorech požadovaných pro analýzu IDC MarketScape, pro zajištění úspěchu na trhu v oboru vysokorychlostních inkoustových tiskáren.“

Společnost Ricoh dovedl na pozici světového lídra její závazek pomáhat svým klientům k úspěchu. Analýza IDC uvádí jako hlavní pozitivum soustavný vývoj pokrokových technologií společnosti Ricoh a velké investice do zajištění zpětné vazby od klientů, která je součástí jejího procesu výzkumu a vývoje. Nejnověji tento přístup dovedl společnost k úspěchu, který mění pravidla hry, ve formě oceňovaného inkoustového produkčního stroje RICOH Pro VC70000, který představil patentovanou technologii sušení Ricoh a inkousty Extended Gamut Inks. Obě tyto inovace rozšiřují možnosti inkoustových strojů v oblasti kvality obrazu, zkrácení doby tisku,   dodržování principů SLA a zvýšení efektivity výroby. Umožňují tisk na ofsetové nenatírané i natírané papíry,  inkoustové materiály  i bez penetrace nebo základního nátěru, což nabízí větší kreativitu, flexibilitu a nižší náklady na papír. Tyto inovace, které jsou výsledkem investice více než 1 miliardy dolarů ročně do výzkumu a vývoje, jsou v Ricohu standardem a jsou odpovědí na cíle klientů i jejich reálná bolestivá místa.

„Představení produkčního stroje Ricoh Pro VC70000 dokonale ladí s rostoucími aktivitami Ricohu ve vývoji softwaru a služeb, které společnosti umožňují zaměřit se na prostor komerčního tisku, grafického zpracování a rozšiřovat působnost nad rámec svých kořenů v transakčním tisku a direct mailu,“ říká Amy Machado, vedoucí Výzkumu pro řešení pro tisk a dokumenty společnosti IDC. „Vedle vlastního růstu v rozmanitých segmentech Ricoh pomáhá i svým klientům v rozšiřování jejich nabídky.“

Ricoh buduje s klienty dlouhodobé vztahy nekončící prodejem ale při implementaci technologií za pomoci individuálního poradenského přístupu. Zástupci společnosti se řídí strategií, do níž patří pozornost na klienta a služby, a to tak, jak se vyvíjí obchodní potřeby klientů, vyvíjí se i způsob, jakým ho společnost Ricoh řeší. Zpráva IDC MarketScape mimo jiné uvádí plán společnosti Ricoh pokračovat v rozšiřování svých obchodních služeb, aby pomohla svým klientům v dalším růstu výnosů a zvyšování objemů tisků ještě dlouho po instalaci, což je další klíčový faktor, který přispívá k silné pozici společnosti Ricoh na trhu.

Klienti společnosti Ricoh těží z hlubokých znalostí specializovaného týmu servisních techniků, konzultantů a manažerů. Tým Ricoh podporuje klienty poradenstvím a odborným školením technických záležitostí, jako je správa barev, back-office, rozvoj prodejního plánu, řízení provozu  apod. Klienti tak mohou zlepšit své podnikání na více liniích.

Základem všeho, co v Ricohu děláme, je spolupráce s klienty, abychom porozuměli jejich potřebám a tomu, jak se mohou obstát požadavkům trhu. Díky tomu jim můžeme navrhovat řešení a služby na jejich podporu,“ řekl Eef de Ridder, viceprezident pro komerční a průmyslový tisk skupiny Ricoh Europe. „Schopnost otevřeně komunikovat a prozkoumat všechny možnosti ze všech úhlů nám umožňuje vyvíjet technologii, která nejenže provádí, co má, ale zvyšuje kvalitu, produktivitu a kreativitu. Výsledky v dlouhodobých klientských vztazích, které jsme vytvořili a které daleko přesahují prodej a instalaci, hovoří samy za sebe. My pomáháme klientům v rozvoji, oni pomáhají nám vytvářet řešení, která budou utvářet budoucnost obou našich společností.“

1 “IDC MarketScape: Worldwide High-Speed Inkjet Press 2019-2020 Vendor Assessment”, doc #US45705519, December 2019, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US45705519

O hodnocení IDC MarketScape

O IDC MarketScape: Model hodnocení dodavatelů je ve zprávě IDC MarketScape navržen tak, aby poskytoval přehled o konkurenceschopnosti dodavatelů ICT (informačních a komunikačních technologií) na daném trhu. Metodika výzkumu využívá přísnou metodiku bodování založenou na kvalitativních i kvantitativních kritériích, která vedou k jedinému grafickému zobrazení pozice každého prodejce na daném trhu. IDC MarketScape poskytuje jasný rámec, ve kterém lze smysluplně porovnávat nabídky produktů a služeb, možnosti a strategie a současné a budoucí faktory tržního úspěchu dodavatelů IT a telekomunikací. Skóre poskytuje také informace zájemcům o technologie absolutní hodnocení silných a slabých stránek současných a budoucích dodavatelů.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128