homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Nemáte zavedenou firemní politiku? Je mi líto, ale hybridní práce u vás selže.

Caroline Bright, Senior Vice President, Marketing, Ricoh Europe

Ricoh Czech Republic, Praha, 5. května 2022 - Existují určité pojmy, které okamžitě vyvolávají zvýšené emoce. Vezměme si například "hybridní práci". Ve většině případů si pod tímto pojmem zaměstnavatelé představují produktivního zaměstnance, kteří se těší zdravé rovnováze mezi pracovním a soukromým životem, a existují i zaměstnanci, kteří skutečně vidí širší souvislosti. A naopak (a poněkud nespravedlivě) může tato "politika" vyvolat vágní představy o pravidlech a omezeních.

20220505 Nemáte zavedenou firemní politiku? Je mi líto, ale hybridní práce u vás selže.

Ačkoli jeden pohled by mohl být přirovnán k dovolené v Karibiku a druhý k pobytu v deštivém počasí, oba tyto typy dovolené musí být neoddělitelně spojeny. Podpora hybridní politiky práce je pro mě samozřejmostí. Je to základní prvek pro podporu angažovanosti zaměstnanců. Zdá se však, že většina evropských firem nemá zavedenou hybridní politiku práce.

Nový průzkum zadaný společností Ricoh Europe odhalil, že z 3 000 dotázaných zaměstnanců  na celém kontinentu pouze 19 % uvedlo, že jejich pracoviště má zavedenou hybridní pracovní politiku. S ohledem na tuto skutečnost není divu, že mnoho zaměstnanců má problémy s přístupem ke správným technologiím a prostorům, když jsou v kanceláři. Méně než polovina (45 %) zaznamenala nárůst komunikačních technologií v zasedacích místnostech, které pomáhají při hybridní práci. Zároveň téměř čtvrtina (23 %) zaznamenala snížení počtu prostor pro spolupráci ve svých kancelářích. To posiluje potřebu hybridní politiky práce. Slouží také jako varování před omezeními, která na sebe některé firmy nevědomky uvalily, když se snažily povzbudit zaměstnance, aby se vrátili do kanceláře. Pokud jsou technologie, které mají zaměstnanci doma, snadno dostupné a stejně efektivní, proč chodit do kanceláře, kde by potřebné nástroje mohly být nepřístupné? Nedostatek technologií a vhodných prostor poškozuje zaměstnance a firemní kulturu. Není žádným tajemstvím, že práce v kanceláři podporuje spolupráci a inovace. Proč to ohrožovat neexistencí jasné a soudržné politiky?

Ve společnosti Ricoh se zabýváme zaváděním změn, které otevírají lidský potenciál prostřednictvím síly a možností technologií. To je založeno na našem hlubokém pochopení role technologií v procesech na pracovišti a při práci na dálku.

V rámci dlouhodobé strategie hybridní práce jsme pomohli společnosti easyJet implementovat chytřejší pracovní postupy. Začalo to komplexní platformou pracoviště pro strukturované a bezpečné rezervace stolů. Od zavedení hybridní práce s RICOH Spaces zaznamenala společnost easyJet významné pozitivní zapojení zaměstnanců, kteří ocenili větší flexibilitu. Díky tomu si může 1 500 zaměstnanců vybrat pracovní místo v blízkosti klíčových kolegů, což podporuje efektivnější spolupráci a vítá masy zaměstnanců zpět v kanceláři.

Může být lákavé zavést hybridní práci co nejrychleji. Koneckonců, nabízí to mnoho výhod - od dosažení efektivity až po přilákání nových talentů. Skutečnost je však taková, že hybridní práce bez jasných a transparentních podmínek, které zajišťuje politika společnosti, připomíná dům bez základů, který se brzy zhroutí. A slovo "kolaps" nikdy nebude mít pozitivní asociace ve světě podnikání, kde je pokrok vždy nevyhnutelný.

Jak může Ricoh pomoci vašemu podnikání uspět na své digitální cestě, zjistíte zde.


|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.


Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz 
Mobile: +420 702 245 128