Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zajištění provozu RICOH Czech Republic v době omezení a řešení, která zvyšují bezpečnost na pracovišti

Vážení zákazníci, v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnosti RICOH v ČR a SR jsou nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytují i nadále služby svým zákazníkům.

18.3.2020, aktualizováno 24.9.2020

Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnost RICOH Czech Republic je nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytuje i nadále služby svým zákazníkům. Nastavili jsme plány pro zajištění kontinuity našich služeb, které průběžně sledujeme a upravujeme dle aktuální situace. Díky vytvořeným zásobám nejsou ohroženy dodávky zboží ani náhradních dílů.

Pro zvýšení hygienické bezpečnosti doporučujeme pravidelně ošetřovat Vaše tisková zařízení dle našeho Průvodce čištěním, který je volně ke stažení. Nabízíme také řešení pro bezpečné pracoviště, jako je vzdálené monitorování teploty příchozích, centrální řízení pracovních míst, digitalizace procesů nebo moderní nástroje pro vzdálenou spolupráci. Pokud máte zájem o uvedené řešení, neváhejte nás kontaktovat.

Registrovaným zákazníkům doporučujeme pro dotazy či hlášení incidentů využít zákaznický portál CZ, kde je možné provést i novou registraci, pokud účet ještě nemáte. Dále je možné využít elektronické komunikace na Helpdesk CZ. Odbavování této elektronické komunikace probíhá bez technických omezení.

My i naši subdodavatelé, zejména přepravní společnosti, klademe důraz na dodržování opatření vlády zejména v oblasti ochrany zdraví. Prosíme i naše zákazníky o dodržování stejných opatření. Pracovníci mohou odmítnout provedení služby/doručení zboží při nerespektování takových opatření.

Primárním cílem je ochrana zdraví našich zaměstnanců, a orientace na nejdůležitější provozní činnosti, o kterých zaměstnance pravidelně informuje krizový tým naší společnosti. Na všech pobočkách byla zavedena zvýšená hygienická opatření, např. omezení přístupu do logistických prostor, vybavení desinfekčními prostředky a informacemi o důrazném dodržování osobní hygieny dle doporučení vydaných Ministerstvem zdravotnictví v příslušné zemi.

Striktně dodržujeme nařízení vlády a hlavního hygienika. Komunikaci s klienty i mezi našimi pobočkami zajišťujeme v maximální míře vzdálenou audiovizuální komunikací, kterou máme díky portfoliu našich služeb v tomto segmentu profesionálně integrovánu do naší infrastruktury.

Připravujeme, aktualizujeme a realizujeme scénáře, v souladu se zákony a nařízením vlády, pro zajištění kontinuity provozu společnosti tak, aby byl minimalizován negativní dopad na její chod a poskytování služeb zákazníkům.

V případě dotazů využijte kontaktního formuláře na webu www.ricoh.cz

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.