Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zajištění provozu RICOH Czech Republic a RICOH Slovakia v době karantény

Vážení zákazníci, v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnosti RICOH v ČR a SR jsou nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytují i nadále služby svým zákazníkům.

18.3.2020, aktualizováno 1.6.2020

Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnosti RICOH v ČR a SR jsou nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytují i nadále služby svým zákazníkům. Nastavili jsme plány pro zajištění kontinuity našich služeb, které průběžně sledujeme a upravujeme dle aktuální situace. Díky vytvořeným zásobám nejsou ohroženy dodávky zboží ani náhradních dílů.

Registrovaným zákazníkům doporučujeme pro dotazy či hlášení incidentů využít zákaznický portál CZ, kde je možné provést i novou registraci, pokud účet ještě nemáte. Dále je možné využít elektronické komunikace na Helpdesk CZ. Odbavování této elektronické komunikace probíhá bez technických omezení.

My i naši subdodavatelé, zejména přepravní společnosti, klademe důraz na dodržování opatření vlády zejména v oblasti ochrany zdraví. Prosíme i naše zákazníky o dodržování stejných opatření. Pracovníci mohou odmítnout provedení služby/doručení zboží při nerespektování takových opatření.

Primárním cílem je ochrana zdraví našich zaměstnanců, a orientace na nejdůležitější provozní činnosti, o kterých zaměstnance pravidelně informuje krizový tým naší společnosti. Na všech pobočkách byla zavedena zvýšená hygienická opatření, např. omezení přístupu do logistických prostor, vybavení desinfekčními prostředky a informacemi o důrazném dodržování osobní hygieny dle doporučení vydaných Ministerstvem zdravotnictví v příslušné zemi.

Striktně dodržujeme nařízení vlády a hlavního hygienika. Komunikaci s klienty i mezi našimi pobočkami zajišťujeme v maximální míře vzdálenou audiovizuální komunikací, kterou máme díky portfoliu našich služeb v tomto segmentu profesionálně integrovánu do naší infrastruktury.

Připravujeme, aktualizujeme a realizujeme scénáře, v souladu se zákony a nařízením vlády, pro zajištění kontinuity provozu společnosti tak, aby byl minimalizován negativní dopad na její chod a poskytování služeb zákazníkům.

V případě dotazů využijte kontaktního formuláře na webu www.ricoh.cz

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.