homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zajištění provozu RICOH Czech Republic v době omezení a řešení, která zvyšují bezpečnost na pracovišti

Vážení zákazníci, v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnost RICOH Czech Republic je nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytují i nadále služby svým zákazníkům.

18.3.2020, aktualizováno 1.8.2021

Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnost RICOH Czech Republic je nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytuje i nadále služby svým zákazníkům. Nastavili jsme plány pro zajištění kontinuity našich služeb, které průběžně sledujeme a upravujeme dle aktuální situace. Díky vytvořeným zásobám nejsou ohroženy dodávky zboží ani náhradních dílů.

Pro zvýšení hygienické bezpečnosti doporučujeme pravidelně ošetřovat Vaše tisková zařízení dle našeho Průvodce čištěním, který je volně ke stažení. Nabízíme také řešení pro bezpečné pracoviště, jako je vzdálené monitorování teploty příchozích, centrální řízení pracovních míst, digitalizace procesů nebo moderní nástroje pro vzdálenou spolupráci. Pokud máte zájem o uvedené řešení, neváhejte nás kontaktovat.

Registrovaným zákazníkům doporučujeme pro dotazy či hlášení incidentů využít zákaznický portál CZ, kde je možné provést i novou registraci, pokud účet ještě nemáte. Dále je možné využít elektronické komunikace na Helpdesk CZ. Odbavování této elektronické komunikace probíhá bez technických omezení.

My i naši subdodavatelé, zejména přepravní společnosti, klademe důraz na dodržování opatření vlády zejména v oblasti ochrany zdraví. Prosíme i naše zákazníky o dodržování stejných opatření. Pracovníci mohou odmítnout provedení služby/doručení zboží při nerespektování takových opatření.

Primárním cílem je ochrana zdraví našich zaměstnanců, a orientace na nejdůležitější provozní činnosti, o kterých zaměstnance pravidelně informuje krizový tým naší společnosti. Na všech pobočkách byla zavedena zvýšená hygienická opatření, např. omezení přístupu do logistických prostor, vybavení desinfekčními prostředky a informacemi o důrazném dodržování osobní hygieny dle doporučení vydaných Ministerstvem zdravotnictví v příslušné zemi.

Striktně dodržujeme nařízení vlády a hlavního hygienika. Komunikaci s klienty i mezi našimi pobočkami zajišťujeme v maximální míře vzdálenou audiovizuální komunikací, kterou máme díky portfoliu našich služeb v tomto segmentu profesionálně integrovánu do naší infrastruktury.

Připravujeme, aktualizujeme a realizujeme scénáře, v souladu se zákony a nařízením vlády, pro zajištění kontinuity provozu společnosti tak, aby byl minimalizován negativní dopad na její chod a poskytování služeb zákazníkům.

V případě dotazů využijte kontaktního formuláře na webu www.ricoh.cz

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.


Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz 
Mobile: +420 702 245 128