RICOH INOVIO>>: Document Management System (DMS)

Proč RICOH INOVIO?
- Automatizace procesů zpracování dokumentu od automatického vytěžování, přes schvalování až po zápis do interních systémů organizace
- Zajištění efektivní a centralizované správy dokumentů v digitální podobě
- Bezpečné a dlouhodobé uložení (digitální archiv)
- Okamžitý přehled nad stavem dokumentu pro odpovědné osoby
- Rychlé nalezení požadovaného dokumentu
- Rychlá dodávka řešení včetně integrace na 16 účetních systémů od Pohody po SAP
- Správa dokumentů napříč firmou nebo holdingem
RICOH INOVIO>> je k dispozici také v mobilní verzi pro tablety a telefony s operačními systémy Android, iOS i Windows Phone bez nutnosti instalací, aktualizací, vše je realizováno formou mobilního webového rozhraní.
K dispozici jsou dvě formy vlastnictví, RICOH INOVIO>> Cloud (pronájem aplikace all inclusive) a RICOH INOVIO>> Server (vlastnictví aplikace s dodávkou na klíč).
Kontaktní osobou pro RICOH INOVIO>>
je Kateřina Peštová,
katerina.pestova@ricoh.cz,
+420 603 280 967.
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128