Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Meeting Room Services

Firemní konferenční místnosti by měly být tvůrčím zázemím, kde spolu mohou týmy zaměstnanců snadno a na úrovni sdílet nápady, spolupracovat a prezentovat své myšlenky. Při příchodu na schůzi však často najdeme přeplněnou nebo nedostatečně vybavenou místnost. Služby Meeting Room Services (Služby pro konferenční místnosti) od společnosti Ricoh vám pomohou změnit způsob jejich využívání. Nabízíme kompletní řešení, které tyto cenné kancelářské prostory změní v efektivní prostředí, které znatelně zvýší vaši produktivitu. 

Abychom vám pomohli efektivněji využívat místnosti, dodáváme monitorovací software, pomocí nějž budete moci analyzovat využití prostor. Dále dodáváme digitální značení, díky němuž každý pozná, zda jsou místnosti obsazené, nebo volné. Můžeme také nainstalovat technologii řízení přístupu do místností pomocí identifikačních karet. Efektivitu práce ve vaší organizaci podpoří náš software umožňující snadné rezervování konferenčních místností přímo z vašeho kalendářového systému, rozesílání pozvánek a objednávání konferenčních telefonních linek, parkování a obědů pro účastníky. A produktivitu samotných jednání podpoří naše komunikační a prezentační technologie, jejíž dodání, podporu a údržbu nabízíme v podobách, které vyhoví každému rozpočtu a všem potřebám.

Vlastnosti a výhody

Služby Meeting Room Services od společnosti Ricoh vám pomohou optimalizovat využití konferenčních prostor. Pomůžeme vám:

  • Získat lepší přehled o využívání místností
  • Zlepšit postupy organizování jednání
  • Zlepšit dostupnost vašich konferenčních prostor
  • Zvýšit produktivitu díky lepší technologii komunikace
  • Sledovat využití prostor a zajistit, aby stále vyhovovaly vašim potřebám


Pomocí špičkové technologie monitorování místností od společnosti Condeco vám pomůžeme určit optimální uspořádání konferenčních místností. Kromě toho využíváme software pro monitorování dat v reálném čase, který pomůže zjistit, jakým způsobem konferenční prostory v současné době využíváte.

Můžeme vám dodat celou řadu technologií pro komunikaci a spolupráci od videokonferenčních zařízení a projektorů až po interaktivní tabule. Dále dodáváme software, který se začlení do vašich stávajících platforem a pomůže zvýšit efektivitu správy konferenčních prostor.

Naše řešení digitálního značení informuje o využití a dostupnosti místností. Do prostoru vaší recepce navíc můžeme instalovat displeje, které budou uvádět informace o časech a místech schůzí, takže každý snadno najde požadovanou místnost. Zaměstnanci i další účastníci jasně uvidí, kdy je místnost obsazena a na kdy je naplánována další akce.

V rámci spolupráce vám poskytneme kompletní projekt, služby a pomoc s celým procesem změny a postaráme se, aby použitá řešení i v budoucnu splňovala vaše požadavky.