Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Správa tisku a automatizace
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

RICOH Spaces

Po pandemii COVID-19 využívá průměrné pracoviště pouze 35–50 % svého potenciálu. Pokud se vám zdá, že se potřeby vaší firmy a zaměstnanců mění rychleji, než se vaše pracoviště stíhá adaptovat, nejste sami.  

Ricoh vytvořil inteligentní řešení RICOH Spaces, které vaší firmě pomůže vytvořit bezpečné pracovní prostředí. Můžete tak zarezervovat a automaticky přiřadit pracovní stůl každému zaměstnanci. Umožňuje také automatizaci a optimalizaci pracovišť a nabízí zaměstnancům ten nejlepší možný pocit při dosažení hodnoty pro zákazníka.



Jaké jsou klíčové výhody RICOH Spaces?

  • Automatické a inteligentní: lze ho propojit s vašimi stávajícími nástroji a vytvořit tak jediný zdroj dat a automatizace
  • Rychlé a snadné: umožňuje vám bez námahy se přizpůsobit novému normálu
  • Jednodušší a vylepšená spolupráce: upravte neefektivní způsoby práce, zlepšete spolupráci a snižte náklady.

Stáhněte si brožuru a zjistěte více

Kontaktujte nás

Key Benefits


  • Desk booking

    Rezervace stolů

    RICOH Spaces zahrnuje jednoduchou, ale účinnou rezervaci, zásady a přiřazování, což vám poskytne vyšší úroveň kontroly nad vaším pracovištěm s flexibilitou pro přizpůsobení potřebám vaší firmy.

  • Meeting Room Management

    Správa zasedací místnosti

    Snadná rezervace, ať už jste kdekoli, s plným webovým zobrazením plánu, interaktivní půdorys, mobilní aplikace a možnosti panelu místnosti.

  • Wayfinding

    Orientace

    Oživte své pracoviště interaktivními digitálními půdorysy, které umožňují vysoce vizuální a bezproblémovou rezervaci a správu pracovních stolů, místností a prostor.

  • Service requests

    Servisní požadavky

    Flexibilní servisní požadavky pro zefektivnění vašich firemních procesů. Vytvářejte a spravujte servisní požadavky, rozhodujte, jaké informace zachytíte a jaké možnosti budou na vyžádání k dispozici.

  • Return to work

    Při návratu do práce

    Upravte plán kapacity kanceláře, schvalujte přístup a sledujte, kde se lidé nacházejí. Mezi klíčové funkce patří: povolení nebo zakázání stolů pro rezervaci a získání údajů o zdravotním stavu zaměstnanců.
  • Internet of Things (IoT)

    Internet věcí (IoT)

    Přidejte do své firmy nejnovější technologii IoT senzorů a získejte podrobná data o svých prostorech v reálném čase.
  • Digital Signage

    Digitální informační nápisy

    Umístěte významné zprávy na vaše digitální obrazovky. Mezi klíčové funkce patří: správa vaší sítě obrazovek odkudkoli a bezpečné zobrazení datových přehledů v reálném čase ze zdrojů, jako je Power BI.
  • Visitor Management

    Správa návštěv

    Udělejte skvělý první dojem, zvyšte zabezpečení a produktivitu svých zaměstnanců se správou návštěv Ricoh Spaces.
  • Workplace Insights

    Přehled pracoviště

    Přehled pracoviště RICOH Spaces umožňuje firmám pochopit, jak se jejich pracoviště využívá, aby mohly korigovat špatné chování, zlepšit spolupráci a dokonce snížit náklady.

  • Mobile App

    Mobilní aplikace

    RICOH Spaces vám poskytuje pracoviště na dosah ruky a umožňuje zaměstnancům rezervovat si místnosti, stoly, vytvářet servisní požadavky a mnoho dalšího, i když jsou na cestách.

  • Room Booking Panels

    Panely pro rezervaci místností

    Díky jasnému zobrazení dostupnosti na panelech místností RICOH Spaces si můžete rychle a efektivně zarezervovat dostupné místnosti, když je nejvíce potřebujete.


Obraťte se na nás!

Promluvte si s našimi specialisty o tom, jak vám můžeme pomoci uspět v tomto novém světě. Kontaktujte nás ještě dnes!

Kontaktujte nás