homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

RICOH Spaces

Po pandemii COVID-19 využívá průměrné pracoviště pouze 35–50 % svého potenciálu. Pokud se vám zdá, že se potřeby vaší firmy a zaměstnanců mění rychleji, než se vaše pracoviště stíhá adaptovat, nejste sami.  

Ricoh vytvořil inteligentní řešení RICOH Spaces, které vaší firmě pomůže vytvořit bezpečné pracovní prostředí. Můžete tak zarezervovat a automaticky přiřadit pracovní stůl každému zaměstnanci. Umožňuje také automatizaci a optimalizaci pracovišť a nabízí zaměstnancům ten nejlepší možný pocit při dosažení hodnoty pro zákazníka.



Jaké jsou klíčové výhody RICOH Spaces?

  • Automatické a inteligentní: lze ho propojit s vašimi stávajícími nástroji a vytvořit tak jediný zdroj dat a automatizace
  • Rychlé a snadné: umožňuje vám bez námahy se přizpůsobit novému normálu
  • Jednodušší a vylepšená spolupráce: upravte neefektivní způsoby práce, zlepšete spolupráci a snižte náklady.

Stáhněte si brožuru a zjistěte více

Kontaktujte nás

Key Benefits


Kompletní sada nástrojů pro vylepšení pracoviště

  • Desk booking

    Rezervace stolů

    RICOH Spaces zahrnuje jednoduchou, ale účinnou rezervaci, zásady a přiřazování, což vám poskytne vyšší úroveň kontroly nad vaším pracovištěm s flexibilitou pro přizpůsobení potřebám vaší firmy.

  • Meeting Room Management

    Správa zasedací místnosti

    Snadná rezervace, ať už jste kdekoli, s plným webovým zobrazením plánu, interaktivní půdorys, mobilní aplikace a možnosti panelu místnosti.

  • Wayfinding

    Orientace

    Oživte své pracoviště interaktivními digitálními půdorysy, které umožňují vysoce vizuální a bezproblémovou rezervaci a správu pracovních stolů, místností a prostor.

  • Service requests

    Servisní požadavky

    Flexibilní servisní požadavky pro zefektivnění vašich firemních procesů. Vytvářejte a spravujte servisní požadavky, rozhodujte, jaké informace zachytíte a jaké možnosti budou na vyžádání k dispozici.

  • Return to work

    Při návratu do práce

    Upravte plán kapacity kanceláře, schvalujte přístup a sledujte, kde se lidé nacházejí. Mezi klíčové funkce patří: povolení nebo zakázání stolů pro rezervaci a získání údajů o zdravotním stavu zaměstnanců.

  • Internet of Things (IoT)

    Internet věcí (IoT)

    Přidejte do své firmy nejnovější technologii IoT senzorů a získejte podrobná data o svých prostorech v reálném čase.

  • Digital Signage

    Digitální informační nápisy

    Umístěte významné zprávy na vaše digitální obrazovky. Mezi klíčové funkce patří: správa vaší sítě obrazovek odkudkoli a bezpečné zobrazení datových přehledů v reálném čase ze zdrojů, jako je Power BI.

  • Visitor Management

    Správa návštěv

    Udělejte skvělý první dojem, zvyšte zabezpečení a produktivitu svých zaměstnanců se správou návštěv Ricoh Spaces.

Připojte se a zvládněte každodenní činnosti na pracovišti

  • Workplace Insights

    Přehled pracoviště

    Přehled pracoviště RICOH Spaces umožňuje firmám pochopit, jak se jejich pracoviště využívá, aby mohly korigovat špatné chování, zlepšit spolupráci a dokonce snížit náklady.

  • Mobile App

    Mobilní aplikace

    RICOH Spaces vám poskytuje pracoviště na dosah ruky a umožňuje zaměstnancům rezervovat si místnosti, stoly, vytvářet servisní požadavky a mnoho dalšího, i když jsou na cestách.

  • Room Booking Panels

    Panely pro rezervaci místností

    Díky jasnému zobrazení dostupnosti na panelech místností RICOH Spaces si můžete rychle a efektivně zarezervovat dostupné místnosti, když je nejvíce potřebujete.


Obraťte se na nás!

Promluvte si s našimi specialisty o tom, jak vám můžeme pomoci uspět v tomto novém světě. Kontaktujte nás ještě dnes!

Kontaktujte nás