RICOH Spaces
Jaké jsou klíčové výhody RICOH Spaces?
- Automatické a inteligentní: lze ho propojit s vašimi stávajícími nástroji a vytvořit tak jediný zdroj dat a automatizace
- Rychlé a snadné: umožňuje vám bez námahy se přizpůsobit novému normálu
- Jednodušší a vylepšená spolupráce: upravte neefektivní způsoby práce, zlepšete spolupráci a snižte náklady.
-
Rezervace stolů
RICOH Spaces zahrnuje jednoduchou, ale účinnou rezervaci, zásady a přiřazování, což vám poskytne vyšší úroveň kontroly nad vaším pracovištěm s flexibilitou pro přizpůsobení potřebám vaší firmy.
-
Správa zasedací místnosti
Snadná rezervace, ať už jste kdekoli, s plným webovým zobrazením plánu, interaktivní půdorys, mobilní aplikace a možnosti panelu místnosti.
-
Orientace
Oživte své pracoviště interaktivními digitálními půdorysy, které umožňují vysoce vizuální a bezproblémovou rezervaci a správu pracovních stolů, místností a prostor.
-
Servisní požadavky
Flexibilní servisní požadavky pro zefektivnění vašich firemních procesů. Vytvářejte a spravujte servisní požadavky, rozhodujte, jaké informace zachytíte a jaké možnosti budou na vyžádání k dispozici.
-
Při návratu do práce
Upravte plán kapacity kanceláře, schvalujte přístup a sledujte, kde se lidé nacházejí. Mezi klíčové funkce patří: povolení nebo zakázání stolů pro rezervaci a získání údajů o zdravotním stavu zaměstnanců. -
Internet věcí (IoT)
Přidejte do své firmy nejnovější technologii IoT senzorů a získejte podrobná data o svých prostorech v reálném čase. -
Digitální informační nápisy
Umístěte významné zprávy na vaše digitální obrazovky. Mezi klíčové funkce patří: správa vaší sítě obrazovek odkudkoli a bezpečné zobrazení datových přehledů v reálném čase ze zdrojů, jako je Power BI. -
Správa návštěv
Udělejte skvělý první dojem, zvyšte zabezpečení a produktivitu svých zaměstnanců se správou návštěv Ricoh Spaces.
-
Přehled pracoviště
Přehled pracoviště RICOH Spaces umožňuje firmám pochopit, jak se jejich pracoviště využívá, aby mohly korigovat špatné chování, zlepšit spolupráci a dokonce snížit náklady.
-
Mobilní aplikace
RICOH Spaces vám poskytuje pracoviště na dosah ruky a umožňuje zaměstnancům rezervovat si místnosti, stoly, vytvářet servisní požadavky a mnoho dalšího, i když jsou na cestách.
-
Panely pro rezervaci místností
Díky jasnému zobrazení dostupnosti na panelech místností RICOH Spaces si můžete rychle a efektivně zarezervovat dostupné místnosti, když je nejvíce potřebujete.
Obraťte se na nás!
Promluvte si s našimi specialisty o tom, jak vám můžeme pomoci uspět v tomto novém světě. Kontaktujte nás ještě dnes!