Orange case study banner

Případové studie

Ricoh vyvíjí pro Orange řešení interaktivních in-store služeb

Ricoh vyvinul řešení digital signage pro společnost Orange, které zákazníkům pomáhá při provádění autodiagnostiky problémů se službou Broadband/LiveBox.

Orange je jedním z největších operátorů mobilních a internetových služeb v Evropě a v Africe a je světovým lídrem v oblasti podnikových telekomunikačních služeb. Pro podporu svých zákazníků s použitím technologie Livebox nainstaloval Orange automaty s digitálními informačními nápisy Livebox, vyrobené společností Ricoh. Interaktivní terminály umožňují zákazníkům spustit program pro autodiagnostiku, který rychle identifikuje problémy s jejich širokopásmovým připojením a/ nebo Livebox nastavením.    




„Společnost Ricoh se ukázala jako dokonalý partner; pomáhá nám vyvinout efektivní soběstačné řešení pro naše zákazníky a bez problémů je zavést do naší sítě prodejen.

Alain Handy, projektový manažer, Orange




Shrnutí

  • Úkol: Zapojení zákazníka, Digitální pracovní postupy
  • Odvětví: Jiný
  • Velikost firmy: Velké firmy
  • Řada služeb: Communication Services

Pojďme to probrat

Promluvte si s Ricoh specialistou

Spojte se s naším konzultantem a zjistěte, jak můžeme pomoci v rozvoji vašeho pracovního prostředí.

Spojte se s námi