Řešení zákaznické zkušenosti pro malé firmy
Klíčové výhody lepší zákaznické zkušenosti
-
Přilákejte zákazníky
Využijte nástroje virtuálního prodeje k přilákání nových zákazníků a k jejich udržení. Poskytněte svým týmům digitální nástroje, aby zůstaly v kontaktu a komunikovaly s vašimi klienty tak, jak si zvolí.
-
Lepší zákaznický servis
Se správnými nástroji budou vaše týmy moci poskytovat zákazníkům služby světové úrovně. Každou interakci se zákazníkem mohou brát jako příležitost ke zlepšení vztahů a dlouhodobému úspěchu.
-
Zůstaňte ve spojení
Rozšiřujte marketingové aktivity a zlepšujte možnosti virtuálního prodeje, zatímco si vaše týmy osvojují nové způsoby práce. Oslovte širší publikum pomocí video platformy pro vysílání, streamování a nahrávání.
Následující řešení vám pomohou vytvořit spolehlivou a konzistentní zákaznickou zkušenost.
-
Online schůzky se zákazníky
Flexibilní nástroje pro konferenci a spolupráci, díky nimž se můžete spojit a komunikovat se zákazníky. -
Přímý přenos událostí
Umožněte schůzky a spojte se se všemi svými zaměstnanci/velkým publikem prostřednictvím platforem pro přenos, streamování a nahrávání videa. -
Služby zákazníkům
Zajistěte konzistentní zákaznický servis pomocí nástrojů pro správu dokumentů a pracovních postupů, které snižují chybovost, minimalizují prodlení a přizpůsobují se vašemu růstu.
Obraťte se na nás!
Promluvte si s našimi specialisty o tom, jak vám můžeme pomoci uspět v tomto novém světě. Kontaktujte nás ještě dnes!