Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Zákaznické služby

V současné době se kvalitní služby zákazníkům často neobejdou bez rychlého přístupu k přesným informacím. Jenže v organizaci koluje bezpočet různých dokumentů v mnoha formátech a zaměstnanci tak mohou strávit hledáním potřebného dokumentu celé hodiny. Nejenom, že to znamená plýtvání času, ale také to dělá špatný dojem na zákazníky čekající na radu, pomoc či informace.

Řešení Customer Services od společnosti Ricoh poskytuje firmám centralizované digitální úložiště dokumentů podporující více než 300 různých druhů souborů. Dokumenty jsou rychle převedeny do digitální podoby, indexovány a uloženy. Máte tak vždy ihned k dispozici nejaktuálnější údaje. Týmy poskytující služby zákazníkům díky tomu mohou rychle a přesně reagovat s využitím aktuálních informací.

Kromě vyšší efektivity a zkvalitnění služeb zákazníkům toto bezpapírové řešení zlepšuje zabezpečení dokumentů, podporuje dodržování předpisů a je ohleduplné k životnímu prostředí. Ušetříte čas potřebný na ruční indexování a zvýšíte přesnost. Dokumenty lze snadno doplnit poznámkami a poté přesunout do zabezpečených elektronických složek. Používané procesy jsou transparentní a snadno auditovatelné.

Vlastnosti a výhody

Díky Řešení Customer Services od společnosti Ricoh dokáží firmy rychleji vyhledávat informace, takže mají více času starat se o své zákazníky.

Naše řešení vám pomůže:

  • Zlepšit služby poskytované zákazníkům díky snadnému přístupu k aktuálním informacím
  • Zajistit důvěrnost údajů o zákaznících díky zabezpečení přístupu k dokumentům na bázi rolí
  • Zvýšit efektivitu práce díky rychlému přístupu k informacím o zákaznících prostřednictvím centralizovaného digitálního úložiště
  • Ušetřit čas potřebný na ruční indexování díky optickému rozpoznávání textu
  • Rychle získat správné dokumenty díky formátu indexovaných dokumentů umožňujícímu snadné vyhledávání
  • Zlepšit dodržování předpisů díky transparentním auditním záznamům a řízení verzí na principu vyzvednutí/odevzdání, takže jsou vždy k dispozici aktuální verze dokumentů

Související služby

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Správa komunikace se zákazníky

    Správa komunikace se zákazníky

    Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.

  • Služby přesného marketingu

    Služby přesného marketingu

    Prakticky použitelné poznatky a nástroje pro personalizaci zvyšují míru odezvy zákazníků a rychlost změn.