Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zákaznické služby

V současné době se kvalitní služby zákazníkům často neobejdou bez rychlého přístupu k přesným informacím. Jenže v organizaci koluje bezpočet různých dokumentů v mnoha formátech a zaměstnanci tak mohou strávit hledáním potřebného dokumentu celé hodiny. Nejenom, že to znamená plýtvání času, ale také to dělá špatný dojem na zákazníky čekající na radu, pomoc či informace.

Řešení Customer Services od společnosti Ricoh poskytuje firmám centralizované digitální úložiště dokumentů podporující více než 300 různých druhů souborů. Dokumenty jsou rychle převedeny do digitální podoby, indexovány a uloženy. Máte tak vždy ihned k dispozici nejaktuálnější údaje. Týmy poskytující služby zákazníkům díky tomu mohou rychle a přesně reagovat s využitím aktuálních informací.

Kromě vyšší efektivity a zkvalitnění služeb zákazníkům toto bezpapírové řešení zlepšuje zabezpečení dokumentů, podporuje dodržování předpisů a je ohleduplné k životnímu prostředí. Ušetříte čas potřebný na ruční indexování a zvýšíte přesnost. Dokumenty lze snadno doplnit poznámkami a poté přesunout do zabezpečených elektronických složek. Používané procesy jsou transparentní a snadno auditovatelné.

Vlastnosti a výhody

Díky Řešení Customer Services od společnosti Ricoh dokáží firmy rychleji vyhledávat informace, takže mají více času starat se o své zákazníky.

Naše řešení vám pomůže:

  • Zlepšit služby poskytované zákazníkům díky snadnému přístupu k aktuálním informacím
  • Zajistit důvěrnost údajů o zákaznících díky zabezpečení přístupu k dokumentům na bázi rolí
  • Zvýšit efektivitu práce díky rychlému přístupu k informacím o zákaznících prostřednictvím centralizovaného digitálního úložiště
  • Ušetřit čas potřebný na ruční indexování díky optickému rozpoznávání textu
  • Rychle získat správné dokumenty díky formátu indexovaných dokumentů umožňujícímu snadné vyhledávání
  • Zlepšit dodržování předpisů díky transparentním auditním záznamům a řízení verzí na principu vyzvednutí/odevzdání, takže jsou vždy k dispozici aktuální verze dokumentů

Související služby

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Správa komunikace se zákazníky

    Správa komunikace se zákazníky

    Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.

  • Služby přesného marketingu

    Služby přesného marketingu

    Prakticky použitelné poznatky a nástroje pro personalizaci zvyšují míru odezvy zákazníků a rychlost změn.