HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Aplikace pro pracovní postupy

Pracujte rychleji, chytřeji a levněji automatizací každodenních pracovních postupů.

Automatizujte každodenní pracovní postupy pro maximální efektivitu

Schopnost používat inteligentní aplikace a přistupovat k cloudu prostřednictvím našich osobních zařízení změnila způsob, jakým žijeme. Totéž bezproblémové spojení může transformovat, jak pracujeme.

Aplikace Ricoh Workflow Apps umožňují podnikům pracovat rychleji, chytřeji a nákladově efektivněji automatizací každodenních pracovních postupů.

Snadno použitelný software propojuje vaši multifunkční tiskárnu Ricoh (MFP), mobilní zařízení nebo PC s oblíbenými aplikacemi třetích stran, jako jsou Google Drive, OneDrive pro firmy, Dropbox, takže důležité informace budou okamžitě přístupné a připravené k použití nebo podíl.

Vlastnosti a výhody

  • Převod tištěných dokumentů do upravitelných digitálních formátů
  • Skenujte a odesílejte přímo na Disk Google, OneDrive pro firmy, Dropbox  a další z vašeho MFP nebo mobilního zařízení
  • Generujte výkazy výdajů automaticky a vše uchovávejte na jedné platformě
  • Start rychle, bez nutnosti zásahu technika
  • Distribuujte fyzickou poštu prostřednictvím nejvhodnějšího kanálu, ať už tiskového nebo digitálního
  • Zvyšte produktivitu na pracovišti snížením náročnosti na práci s dokumenty
  • Zrychlete digitalizaci integrací cloudového úložiště s MFP
  • Maximalizujte efektivitu pracovního postupu s minimálním úsilím
  • Snižte náklady na papír
  • Eliminujte potřebu infrastruktury serverů IT pomocí tisku bez serverů v cloudu

RICOH Smart Integration

RICOH Smart Integration

60denní zkušební verze zdarma. Podívejte se na varianty balíčků a připojte svá zařízení Ricoh k oblíbeným cloudovým službám pro zlepšení vašich firemních toků a okamžité sdílení důležitých informací.

Zjistit více


Vzdělávání

Aplikace Scan to Google Drive App pro školy umožňuje rychlejší značení a správu domácích úkolů:

  • Studenti mohou skenovat dokumenty do svého osobního účtu na Disku Google a získat přístup odkudkoli
  • Snížení zbytečného tisku dokumentů
  • Poskytování větší flexibility studentům při domácí práci


workflow apps

workflow apps

Malé firmy

Scan to SharePoint Online App automatizuje indexování faktur:

  • Skenujte papírové faktury přímo do SharePoint Online a automaticky je řaďte do správné složky
  • Zlepšení efektivity pracoviště odstraněním požadavku na zasílání fyzických dokumentů a ruční zadávání dat
  • Není třeba žádné školení, protože automatizovaný pracovní postup třídí dokumenty na pozadí

Účetnictví a správa

Ricoh promění váš chytrý telefon v perfektní nástroj pro sledování obchodních výdajů:

  • Zachyťte letenky, faktury, počet najetých kilometrů a další cestovní výdaje prostřednictvím svého mobilního zařízení
  • Zvyšte efektivitu vašich výdajů automatickým generováním přehledů kdekoli a kdykoli
  • Zjednodušit schvalování a vyplácení nároků na výdaje zaměstnanců

Ricoh Expense Manager

workflow apps

workflow apps

Obecní úřad

Ricoh optimalizuje správu dokumentů a korespondenci:

  • Zjednodušit proces správy, zpracování a zasílání důležité dokumentace rezidentům
  • Zajistěte, aby byly důležité dokumenty vytvořeny se správnými šablonami a zaslány včas
  • Jasný a transparentní audit