Fource case study banner

Případové studie

Flexibilní systém správy aktiv zefektivňuje marketingovou komunikaci

Individualizované marketingové materiály rozšířené pro celou obchodní síť

Společnost Fource hledala systém pro automatizaci procesu správy a tvorby marketingových materiálů. Zvolili MarcomCentral, řešení pomocí softwaru jako služby (SaaS), od společnosti Ricoh.



MarcomCentral nám umožňuje spravovat identitu naší značky v rámci sítě Fource a zároveň poskytuje prostor pro přizpůsobení lokálním potřebám.

Daisy Scholten, Marketing Communications Executive, Fource




Shrnutí

  • Úkol: Digitální pracovní postupy, Flexibilní práce
  • Odvětví: Jiný
  • Velikost firmy: Velké firmy, Malé a střední firmy
  • Řada služeb: Služby produkčního tisku

Pojďme to probrat

Promluvte si s Ricoh specialistou

Spojte se s naším konzultantem a zjistěte, jak můžeme pomoci v rozvoji vašeho pracovního prostředí.

Spojte se s námi