Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Logistika

Řešení Logistics od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.

Efektivní správa logistických dokumentů má přímý vliv na vaše zisky - čím dříve jste schopni tyto údaje zpracovat, tím rychleji můžete své služby vyfakturovat. Logistické dokumenty jsou uloženy v zabezpečeném centrálním elektronickém úložišti se snadnou správou, odkud je lze okamžitě získat a odkazovat se na ně.

Toto plně digitální řešení vám pomůže zmenšit časovou náročnost procesů díky rychlému převodu dokumentů do digitální podoby, zrychlí administrativu a sníží související náklady a omezí riziko chyby při ručním zadávání dat.


Vlastnosti a výhody

Služby společnosti Ricoh v oblasti logistiky vám pomohou snížit náklady a zlepšit cash flow díky převodu všech souvisejících dokumentů do digitální podoby a jejich centralizované správě. 

Naše řešení vám pomůže:

Snížit provozní náklady
  • Není třeba ručně prohledávat, přiřazovat a zpracovávat dodací listy, potvrzení o dodání a o převzetí.
  • Nižší administrativní náklady a menší potřeba fyzických skladovacích prostor díky přesně indexovanému a centrálně řízenému elektronickému úložišti s okamžitým přístupem

Zrychlit procesy
  • Větší produktivita práce díky přístupu ke všem dokumentům v reálném čase
  • Rychlejší zpracování díky snadnému a rychlému skenování a indexování dokumentů pomocí multifunkčních zařízení

Zlepšit cash flow
  • Rychlejší vytváření faktur a lepší cash flow díky rychlému vyhledávání a získávání důležitých dokumentů

Zvětšit přesnost
  • Přesné indexování a vytváření auditních záznamů díky centralizované správě dokumentů
  • Řízení verzí dokumentů díky správě přístupu k nim
  • Rychlejší vyřizování dotazů pracovníky podpory díky snadnému a rychlému přiřazování dokumentů

Související služby

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.

  • Záznamy vozového parku

    Záznamy vozového parku

    Bezpečný elektronický archiv se snadnou správou zjednodušující dohled nad záznamy o vašem vozovém parku.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.