Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Logistika

Řešení Logistics od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.

Efektivní správa logistických dokumentů má přímý vliv na vaše zisky - čím dříve jste schopni tyto údaje zpracovat, tím rychleji můžete své služby vyfakturovat. Logistické dokumenty jsou uloženy v zabezpečeném centrálním elektronickém úložišti se snadnou správou, odkud je lze okamžitě získat a odkazovat se na ně.

Toto plně digitální řešení vám pomůže zmenšit časovou náročnost procesů díky rychlému převodu dokumentů do digitální podoby, zrychlí administrativu a sníží související náklady a omezí riziko chyby při ručním zadávání dat.


Vlastnosti a výhody

Služby společnosti Ricoh v oblasti logistiky vám pomohou snížit náklady a zlepšit cash flow díky převodu všech souvisejících dokumentů do digitální podoby a jejich centralizované správě. 

Naše řešení vám pomůže:

Snížit provozní náklady
  • Není třeba ručně prohledávat, přiřazovat a zpracovávat dodací listy, potvrzení o dodání a o převzetí.
  • Nižší administrativní náklady a menší potřeba fyzických skladovacích prostor díky přesně indexovanému a centrálně řízenému elektronickému úložišti s okamžitým přístupem

Zrychlit procesy
  • Větší produktivita práce díky přístupu ke všem dokumentům v reálném čase
  • Rychlejší zpracování díky snadnému a rychlému skenování a indexování dokumentů pomocí multifunkčních zařízení

Zlepšit cash flow
  • Rychlejší vytváření faktur a lepší cash flow díky rychlému vyhledávání a získávání důležitých dokumentů

Zvětšit přesnost
  • Přesné indexování a vytváření auditních záznamů díky centralizované správě dokumentů
  • Řízení verzí dokumentů díky správě přístupu k nim
  • Rychlejší vyřizování dotazů pracovníky podpory díky snadnému a rychlému přiřazování dokumentů

Související služby

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.

  • Záznamy vozového parku

    Záznamy vozového parku

    Bezpečný elektronický archiv se snadnou správou zjednodušující dohled nad záznamy o vašem vozovém parku.

  • Výdaje

    Výdaje

    Dejte správě svých výdajů novou podobu pomocí jejich rychlého a přesného elektronického zpracování.