Správa pohledávek – archivace
Řada firem čerpá informace pro fakturaci z mnoha interních zdrojů z celé organizace. Pracovníci, kteří jednají se zákazníky, pak často nemají jasnou představu o faktuře, kterou zákazník obdrží.
Snadno použitelné řešení Accounts Receivable Archiving (Archivace pohledávek) od společnosti Ricoh vám umožní pořizovat digitální kopie tištěných faktur, takže budete přesně vědět, jaký dokument bude odeslán zákazníkovi. Digitální verze konečných faktur jsou poté indexovány a uloženy v centrálním archivu, kde k nim zaměstnanci mají snadný přístup, kdykoli potřebují reagovat na dotazy zákazníka.
Celé řešení je zabezpečené, takže přístup k těmto zákaznickým fakturám mají pouze oprávněné osoby.
- Vlastnosti a výhody
-
Řešení Accounts Receivable Archiving od společnosti Ricoh centralizuje archivaci vašich faktur, takže můžete rychle a účinně zodpovídat dotazy zákazníků týkající se fakturace.
Tato služba umožňuje:
- Poskytovat zákazníkům lepší služby díky tomu, že máte přístup k přesné kopii faktury, která byla zákazníkovi odeslána
- Urychlit vyhledání a získání faktury, neboť centralizované digitální úložiště nabízí výkonné vyhledávací funkce
- Zajistit důvěrnost informací o zákaznících pomocí zabezpečení přístupu k dokumentům na bázi rolí
- Zlepšit dodržování předpisů pomocí řízení verzí sledováním přístupu k dokumentům, díky čemuž pracujete vždy s jejich nejaktuálnější verzí
- Vytvářet jasný auditní záznam a přesné přehledy
- Zvýšit produktivitu pomocí volitelného modulu webového přístupu, který umožňuje zabezpečené vzdálené prohlížení dokumentů