Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Přečtěte si více
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Správa pohledávek – archivace

Řada firem čerpá informace pro fakturaci z mnoha interních zdrojů z celé organizace. Pracovníci, kteří jednají se zákazníky, pak často nemají jasnou představu o faktuře, kterou zákazník obdrží. 

Snadno použitelné řešení Accounts Receivable Archiving (Archivace pohledávek) od společnosti Ricoh vám umožní pořizovat digitální kopie tištěných faktur, takže budete přesně vědět, jaký dokument bude odeslán zákazníkovi. Digitální verze konečných faktur jsou poté indexovány a uloženy v centrálním archivu, kde k nim zaměstnanci mají snadný přístup, kdykoli potřebují reagovat na dotazy zákazníka.

Celé řešení je zabezpečené, takže přístup k těmto zákaznickým fakturám mají pouze oprávněné osoby.

Vlastnosti a výhody

Řešení Accounts Receivable Archiving od společnosti Ricoh centralizuje archivaci vašich faktur, takže můžete rychle a účinně zodpovídat dotazy zákazníků týkající se fakturace.

Tato služba umožňuje:

  • Poskytovat zákazníkům lepší služby díky tomu, že máte přístup k přesné kopii faktury, která byla zákazníkovi odeslána
  • Urychlit vyhledání a získání faktury, neboť centralizované digitální úložiště nabízí výkonné vyhledávací funkce
  • Zajistit důvěrnost informací o zákaznících pomocí zabezpečení přístupu k dokumentům na bázi rolí
  • Zlepšit dodržování předpisů pomocí řízení verzí sledováním přístupu k dokumentům, díky čemuž pracujete vždy s jejich nejaktuálnější verzí
  • Vytvářet jasný auditní záznam a přesné přehledy
  • Zvýšit produktivitu pomocí volitelného modulu webového přístupu, který umožňuje zabezpečené vzdálené prohlížení dokumentů

Související služby

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Fakturační služby

    Fakturační služby

    Optimalizujte svoji účetní praxi a přecházejte na fakturaci bez tisku tempem vhodným pro vás, vaše klienty a dodavatele.