Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Skenování a archivace

Spravovaná služba skenování a archivace společnosti Ricoh poskytuje komplexní řešení správy elektronických dokumentů a záznamů ve vašich prostorách. Účelem naší služby je pomoci vám převést zpracování tištěných dokumentů na digitální postupy, aby se zjednodušilo vyhledávání a použití požadovaných dokumentů.

Bez ohledu na to, zda se snažíte zkvalitnit služby zákazníkům zlepšením dostupnosti informací nebo zvýšit interní produktivitu zajištěním snadného přístupu zaměstnanců k dokumentům, nabízíme službu přizpůsobenou vašim potřebám.

Společnost Ricoh poskytne technologie a odbornost, které vám usnadní snímání, indexování, načítání a zabezpečení dokumentů. Naše služba zahrnuje počáteční i koncové procesy a celý systém můžeme provozovat ve vaší firmě. Vaši zaměstnanci, kteří se tím uvolní, se mohou soustředit na jiné oblasti podnikání.

Vlastnosti a výhody

Skenování a archivace jako spravovaná služba společnosti Ricoh vám zajistí větší míru kontroly nad zpracováním dokumentů. 


Služba zahrnuje:
  • Vytvoření zakázkového řešení pro vaši firmu na základě konzultací s našimi oborovými specialisty
  • Shromažďování a přípravu dokumentů
  • Skenování tištěných dokumentů
  • Indexování dokumentů pro snadné vyhledání
  • Správu a kontrolu kvality záznamů

Přechodem od správy tištěných dokumentů na digitální procesy získáte tyto výhody:
  • Rychlý přístup k informacím na místě a v době, kdy je potřebujete nejvíce
  • Snížení rizika chyb a ztrát dokumentů spojených s ručními postupy
  • Snazší uplatnění zákonných předpisů díky lepšímu přístupu k informacím
  • Důslednější dodržování zásad ochrany životního prostředí umožněné přechodem na pracovní postupy bez tištěných dokumentů

Související služby

  • Podatelna

    Podatelna

    Služba zajišťovaná outsourcingem, která změní řízení vaší interní podatelny.

  • Tiskové pracoviště

    Tiskové pracoviště

    Rozšiřte možnosti vnitrofiremních výstupů přeměnou tiskového pracoviště na firemní komunikační centrum.

  • Zabezpečené skenování a archivace

    Zabezpečené skenování a archivace

    Chraňte citlivé informace během digitalizace dokumentů.

  • Tisk jako spravovaná služba

    Tisk

    Úplná škála rychlých a vysoce kvalitních tiskových služeb poskytovaných ve vašich prostorách.