Správa kontraktů
Řešení Contract management (Správa kontraktů) od společnosti Ricoh vytváří bezpečný centrální elektronický archiv se snadnou správou umožňující přístup k aktuálním dokumentům v reálném čase.
Díky centralizaci smluvní dokumentace budete mít nad těmito životně důležitými dokumenty větší kontrolu. Usnadní vám to správu kontraktů, zabezpečení dokumentů i jejich vyhledávání.
Naše řešení Contract Management umožňuje převádět dokumenty do indexovaných souborů a ukládat je v zabezpečených složkách, kde k nim mají přístup pouze oprávněné osoby. Smlouvy a dohody o úrovni služeb snadno a rychle najdete a již nehrozí, že se ztratí či dostanou někam, kam nepatří.
- Vlastnosti a výhody
-
Díky našemu řešení budete mít nad svými smluvními dokumenty kontrolu. Nabízíme vám:
Snadný přístup k důvěrným informacím
- Snadný převod papírových dokumentů a jejich indexování, takže je lze jednoduše prohledávat
- Vysoce kvalitní správa umožňuje rychlý přístup k důležitým informacím, takže se můžete rychle rozhodovat a zlepší se vaše pozice při jednáních
Vyšší bezpečnost
- Systém řízení přístupu na bázi rolí umožňující snadné určení toho, kdo má k dokumentům přístup
- Protokolování a auditní stopa uživatelů sleduje návštěvy uživatelů a usnadňuje dodržování předpisů
- Pravidelné zálohy zabezpečí průběžné fungování firmy a ochrání před ztrátou informací
Větší efektivitu
- Větší přesnost a menší riziko ztráty či nesprávného uložení dokumentů díky digitalizaci
- Funkce optického rozpoznávání znaků rychle a přesně digitalizuje text
- Efektivní přístup k dokumentům díky centralizovanému elektronickému úložišti
- Služba vyzvednutí/odevzdání zajišťující řízení verzí dokumentů, takže vždy máte k dispozici nejnovější informace