Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Správa tisku a automatizace
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Správa kontraktů

Řešení Contract management (Správa kontraktů) od společnosti Ricoh vytváří bezpečný centrální elektronický archiv se snadnou správou umožňující přístup k aktuálním dokumentům v reálném čase.

Díky centralizaci smluvní dokumentace budete mít nad těmito životně důležitými dokumenty větší kontrolu. Usnadní vám to správu kontraktů, zabezpečení dokumentů i jejich vyhledávání.

Naše řešení Contract Management umožňuje převádět dokumenty do indexovaných souborů a ukládat je v zabezpečených složkách, kde k nim mají přístup pouze oprávněné osoby. Smlouvy a dohody o úrovni služeb snadno a rychle najdete a již nehrozí, že se ztratí či dostanou někam, kam nepatří.


Vlastnosti a výhody

Díky našemu řešení budete mít nad svými smluvními dokumenty kontrolu. Nabízíme vám:

Snadný přístup k důvěrným informacím

  • Snadný převod papírových dokumentů a jejich indexování, takže je lze jednoduše prohledávat
  • Vysoce kvalitní správa umožňuje rychlý přístup k důležitým informacím, takže se můžete rychle rozhodovat a zlepší se vaše pozice při jednáních


Vyšší bezpečnost

  • Systém řízení přístupu na bázi rolí umožňující snadné určení toho, kdo má k dokumentům přístup
  • Protokolování a auditní stopa uživatelů sleduje návštěvy uživatelů a usnadňuje dodržování předpisů
  • Pravidelné zálohy zabezpečí průběžné fungování firmy a ochrání před ztrátou informací


Větší efektivitu

  • Větší přesnost a menší riziko ztráty či nesprávného uložení dokumentů díky digitalizaci
  • Funkce optického rozpoznávání znaků rychle a přesně digitalizuje text
  • Efektivní přístup k dokumentům díky centralizovanému elektronickému úložišti
  • Služba vyzvednutí/odevzdání zajišťující řízení verzí dokumentů, takže vždy máte k dispozici nejnovější informace

Související služby

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Správa dokumentů

    Správa dokumentů

    Integrovaná sada aplikací a nástrojů ke správě a monitorování infrastruktury pro práci s dokumenty.

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.

  • Zákaznické služby

    Zákaznické služby

    Řešení, které vašim týmům dává okamžitý přístup k aktuálním informacím o zákaznících

  • Správa pohledávek - archivace

    Správa pohledávek – archivace

    Zlepšete služby zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur se snadnou dostupností