Zabezpečení dat
Tři klíčové oblasti, ve kterých Ricoh bezpečně uchovává vaše dokumenty a data od začátku až do konce jejich životnosti.
Pomáháme při zabezpečení vašeho byznysu
Aby bylo možné plnit náročné požadavky a dokládat prokazatelné postupy v oblasti kybernetické bezpečnosti, je zabezpečení součástí všech produktů a služeb v portfoliu společnosti Ricoh již od jejich prvotního návrhu, nikoliv jen jako doplněk. Chcete-li se dovědět více o zabezpečení našich produktů, stáhněte si celou zprávu Bezpečnostní řešení Ricoh: Pomáháme při zabezpečení vašeho byznysu.
- Kontrola dat
-
Ověřování a autorizace uživatele
Kontrolujte přístup k zařízení a informace v něm obsažené
- Zamknutý tisk
- Integrovaný software pro autentizaci
- Ověřování uživatele / omezení přístupu
- Jednoduché přihlášení
- Více rolí správce
- Ochrana heslem ve formátu PDF (heslo pro naskenovaný dokument)
- Ochrana proti neoprávněnému kopírování
- Řízení přístupu založené na rozsahu IP
- Zabezpečte zařízení a správa tisku
- PKI (Public Key Infrastructure) / podpora SmartCard
- Zabezpečený tisk (print2me / uzamčený tisk)
Správa zařízení
Ovládejte nastavení a kdo má přístup k nastavení
- Nastavení kvót / limit účtu
- DMNX - jediné okno bezpečnostního auditu, správa hesel, monitorování, upozornění
Ochrana před škodlivým softwarem (malware)
Veškeré zařízení Ricoh komunikuje unikátním firmwarem, díky kterému je eliminováno mnoho bezpečnostních rizik
- Servery
- Maximální odolnost vůči malwaru
- SOP - odolnější verze systému Android
- Pro zařízení MFP je použita pouze verze systému strojů OS (řídicí jazyk stroje)
- Třívrstvý přístup - digitální podpis, ke stažení přes nástroj Ricoh, musí být napsán v konkrétním řídícím jazyce
- Ochrana dat
-
Šifrování dat
Šifrování dat, která chcete zachovat a znovu použít, jako jsou hesla, nastavení sítě a adresáře. Zakazuje přístup k citlivým datům, i když je narušen přístup k síti.
- šifrování pevného disku pomocí modulu TPM
- Šifrovací klíče pomocí modulu TPM
- Zakončení šifrování tiskových a skenovaných souborů pomocí klávesy PKI
- FIPS certifikovaný HDD (Federální normy pro zpracování informací ve Spojených státech)
- Šifrování End2End pro tisk
- Šifrování End2End pro skenování
Ochrana Bios a ochrana operačního
Eliminuje použití zařízení třetí stranou
- Bezpečné bootování pomocí modulu Trusted Platform Module (TPM)
Aktualizace firmwaru a správa hesel - Vzdálená kontrola hesla
- Funkce uzamčení uživatele
- Validace firmwaru pomocí modulu TPM
- Zničení dat
-
Přepsání obrazu
Kdykoli provedete kopírování nebo skenování na tiskovém zařízení, zanechává latentní obraz na pevném disku, který se používá pro zpracování úloh. Jakmile je úloha dokončena v zařízení Ricoh, je obrázek okamžitě přepsán před zahájením další úlohy.
- Systém zabezpečení přepsání disků (DOSS)
- Vyměnitelný pevný disk
Likvidace pevného disku
Po uplynutí doby použitelnosti nebo pronájmu zařízení může být pevný disk odstraněn, zničen a nainstalovat nový pevný disk, pokud má být zařízení znovu použito.
- Ukládání pevného disku, přepis obrazu
- Všechny služby pro čištění dat
- Služba ukončení životnosti: zničení dat v paměťových modulech, ukládání
Dodržování průmyslových standardů - Certifikace IEEE 2600.2 pro vybrané produkty
- Certifikace ISO 15408 pro vybrané produkty
- bezpečnostní dokumentace a školení
-
Likvidace dat pro státní správu
Kompletní proces doloženého odstranění dat z vyřazených tiskáren ve státní správě.
-
Řešení pro správu dokumentů
Řešení na míru, která pomohou optimalizovat zpracování informací a zjednodušit procesy správy dokumentů.
-
Power Office
Dvě komplexní a cenové výhodné varianty podpory IT určené pro malé firmy.
-
Pay Per Seat
Kompletní nabídka konfigurovatelných IT řešení a služeb pro uživatelská zařízení, účtovaná podle míry využití.
-
Integrated IT Lifecycle Services
Řada přizpůsobitelných služeb pro IT infrastrukturu a podporu velkých firem a organizací.
-
Zákaznické služby
Zrychlete workflow a zvyšte produktivitu zaměstnanců díky rychlé a přesné správě záznamů o lidských zdrojích.
-
Správa dokumentů
Integrovaná sada aplikací a nástrojů ke správě a monitorování infrastruktury pro práci s dokumenty.
-
Správa pohledávek – archivace
Zlepšete služby zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur se snadnou dostupností
-
Závazky
Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.
-
Patient Workflow Management
Perfektně integrované samoobslužné řešení, které automatizuje registraci a příjem pacientů.
-
eRecord Mobile
Rychlý, přesný a bezpečný způsob, jak zaznamenávat a sdílet důležité obrazové informace o pacientech.
-
eRecord Connect
Jednotlačítkové řešení správy dokumentů umožňující snadno a rychle převádět lékařské údaje do elektronické podoby.
Nenašli jste, co jste hledali?
Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.