Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Aplikační služby

Aplikační služby společnosti Ricoh po všech stránkách vylepší prostředí, v němž pracujete s dokumenty. Naši zkušení konzultanti zanalyzují vaše postupy a pomohou vám navrhnout aplikační řešení, pomocí něhož můžete optimalizovat procesy zpracování dokumentů. Nabízíme praktickou podporu v průběhu celého procesu a můžeme vám pomoci s implementací, údržbou a průběžnou správou aplikací.


Správa dokumentů

Správa dokumentů

Služba Document Governance (Správa dokumentů) od společnosti Ricoh vám pomůže převzít kontrolu nad správou a sledováním vašeho dokumentového prostředí. Je to integrovaná škálovatelná sada aplikací a nástrojů, které společně zjednodušují procesy zpracování dokumentů.


Správa kontraktů

Díky našemu bezpečnému řešení budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou. Díky přístupu k dokumentům v reálném čase budete mít vždy po ruce všechny informace, které právě potřebujete. Ochranu vašich důvěrných dokumentů zajistí systém řízení přístupu na bázi rolí.

Správa kontraktů

Záznamy vozového parku

Záznamy vozového parku

Řešení Fleet Records (Záznamy o vozovém parku) představuje bezpečný elektronický archiv se snadnou správou, který umožňuje rychle ukládat a indexovat dokumenty o vašich vozidlech. Máte tak v reálném čase přístup k nejaktuálnějším záznamům o svém vozovém parku.


Správa zařízení

Díky našim integrovaným nástrojům pro správu a sledování zařízení mohou technici společnosti Ricoh neustále vzdáleně sledovat vaši infrastrukturu zařízení a poskytovat včasnou podporu, která zajistí bezproblémové fungování všech zařízení.

Správa zařízení

Závazky

Závazky

Řešení Accounts Payable (Závazky) usnadňuje zaznamenání, zpracování, schvalování a archivaci faktur od dodavatelů. Faktury lze snadno prohlížet a sledovat, a díky automatizaci původně časově náročných manuálních činností je jejich správa bezproblémová.


Správa pohledávek

Řešení Accounts Receivable Archiving (Správa pohledávek) od společnosti Ricoh vám pomůže zlepšit služby poskytované zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur. Uložené faktury jsou snadno dostupné a lze si je prohlížet přesně v té podobě, v jaké byly odeslány zákazníkům.

Správa pohledávek

Zákaznické služby

Zákaznické služby

Zajistěte pro své zákazníky ty nejlepší služby tím, že budete mít vždy snadno k dispozici nejaktuálnější informace o nich. Pomocí našeho řešení můžete rychle zjišťovat, ukládat a indexovat údaje o zákaznících, ušetřit tak čas a zároveň zlepšit přístup k dokumentům, jejich zabezpečení a dodržování předpisů.


Zákaznické služby

Řešení Human Resource Records (Personální záznamy) od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Poskytuje jim totiž zabezpečené centrální digitální úložiště s jednoduchou správou, které umožňuje převádět citlivé informace do digitální podoby, indexovat je a ukládat. 

Zákaznické služby

Výdaje

Výdaje

Zefektivněte své výdaje díky rychlému a přesnému elektronickému zpracování, které zkrátí administrativu, omezí náklady na uchovávání dokumentů, posílí bezpečnost a poskytne jasnou auditní stopu vyhovující předpisům.


Logistika

Řešení logistiky od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.

Logistika

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.

Kontaktujte nás