Business Solutions Thumbnail

Firemní řešení

Ve společnosti Ricoh se specializujeme na vývoj a integraci komplexních technologií, které pomáhají organizacím reagovat na neustále se měnící pracovní návyky.

Zjistěte více
Přeměňte svůj digitální pracovní prostor tak, abyste zlepšili zkušenosti svých zaměstnanců, podpořili spolupráci a inovaci.
Přečtěte si více
Zefektivněte své firemní procesy a zvyšte zapojení zaměstnanců a produktivitu pomocí rychlejších a nákladově efektivních způsobů práce.
Přečtěte si více
Správa tisku a automatizace
Získejte přístup ke správným tiskovým technologiím a odborným znalostem a umožněte tak svým zaměstnancům efektivně vytvářet, ukládat a tisknout informace.
Modernizujte a konsolidujte svou IT infrastrukturu, automatizujte úkoly a transformujte své obchodní operace.
Přečtěte si více
Zabezpečte svou IT infrastrukturu pomocí našich odborných řešení a vybudujte odolnost své organizace.
Přečtěte si více
Přejděte na digitální tisk a nabídněte svým zákazníkům udržitelnější a nákladově efektivnější možnosti.
Přečtěte si více
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletní řadu řešení, která pomáhají zefektivnit vaše obchodní procesy a zvýšit efektivitu a produktivitu vaší organizace.

Energeticky účinná řada produkčních tiskáren a komplexních softwarových řešení.
Přečtěte si více
Tiskárny DTG pro hromadnou zakázkovou úpravu textilu a doplňků, jako jsou trička, ponožky a tašky.
Přečtěte si více
Služby šité na míru vašemu pracovnímu prostředí, které vám umožní automatizovat úkoly a vytvářet pozitivní pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Veškerá podpora pro produkty a služby na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení, která udrží vaši firmu v neustálém chodu.

Získejte podporu
Pomocí našich samoobslužných portálů můžete odesílat odečty měřičů, stahovat ovladače, software a další.
Přečtěte si více
Spravujte svá zařízení online prostřednictvím portálu One Ricoh Portal - od sledování využití, zadávání servisních požadavků, objednávání tonerů a dalších.
Přečtěte si více
News Events Thumbnail

Mějte aktuální přehled

Zjistěte vše o našich obchodních novinkách, produktových inovacích a akcích a wegbinářích, které pořádáme a kterých se účastníme.

Všechny novinky
Zjistěte, co je nového ve společnosti Ricoh, a podívejte se na novinky a aktualizace, které mění pracovní prostředí.
Přečtěte si více
Zúčastněte se našich nadcházejících akcí a webinářů a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vytvořit efektivnější a spolupracující pracoviště.
Přečtěte si více
About Us Thumbnail

O nás

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim obchodním cílům. Usilujeme o to, abychom vašim službám a produktům dodali přidanou hodnotu. Přizpůsobujeme se měnícímu se firemnímu klimatu.

Zjistěte více
Vybudujte si naplňující kariéru ve společnosti Ricoh.
Přečtěte si více
Insights Thumbnail

Všechny poznatky

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější blogy a postřehy z toho nejdůležitějšího v oblasti firemních řešení.

Přečtěte si více
Kontakty

Aplikační služby

Aplikační služby společnosti Ricoh po všech stránkách vylepší prostředí, v němž pracujete s dokumenty. Naši zkušení konzultanti zanalyzují vaše postupy a pomohou vám navrhnout aplikační řešení, pomocí něhož můžete optimalizovat procesy zpracování dokumentů. Nabízíme praktickou podporu v průběhu celého procesu a můžeme vám pomoci s implementací, údržbou a průběžnou správou aplikací.


Správa dokumentů

Správa dokumentů

Služba Document Governance (Správa dokumentů) od společnosti Ricoh vám pomůže převzít kontrolu nad správou a sledováním vašeho dokumentového prostředí. Je to integrovaná škálovatelná sada aplikací a nástrojů, které společně zjednodušují procesy zpracování dokumentů.


Správa kontraktů

Díky našemu bezpečnému řešení budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou. Díky přístupu k dokumentům v reálném čase budete mít vždy po ruce všechny informace, které právě potřebujete. Ochranu vašich důvěrných dokumentů zajistí systém řízení přístupu na bázi rolí.

Správa kontraktů

Záznamy vozového parku

Záznamy vozového parku

Řešení Fleet Records (Záznamy o vozovém parku) představuje bezpečný elektronický archiv se snadnou správou, který umožňuje rychle ukládat a indexovat dokumenty o vašich vozidlech. Máte tak v reálném čase přístup k nejaktuálnějším záznamům o svém vozovém parku.


Správa zařízení

Díky našim integrovaným nástrojům pro správu a sledování zařízení mohou technici společnosti Ricoh neustále vzdáleně sledovat vaši infrastrukturu zařízení a poskytovat včasnou podporu, která zajistí bezproblémové fungování všech zařízení.

Správa zařízení

Závazky

Závazky

Řešení Accounts Payable (Závazky) usnadňuje zaznamenání, zpracování, schvalování a archivaci faktur od dodavatelů. Faktury lze snadno prohlížet a sledovat, a díky automatizaci původně časově náročných manuálních činností je jejich správa bezproblémová.

Kalkulačka pohledávek


Správa pohledávek

Řešení Accounts Receivable Archiving (Správa pohledávek) od společnosti Ricoh vám pomůže zlepšit služby poskytované zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur. Uložené faktury jsou snadno dostupné a lze si je prohlížet přesně v té podobě, v jaké byly odeslány zákazníkům.

Správa pohledávek

Zákaznické služby

Zákaznické služby

Zajistěte pro své zákazníky ty nejlepší služby tím, že budete mít vždy snadno k dispozici nejaktuálnější informace o nich. Pomocí našeho řešení můžete rychle zjišťovat, ukládat a indexovat údaje o zákaznících, ušetřit tak čas a zároveň zlepšit přístup k dokumentům, jejich zabezpečení a dodržování předpisů.


HR

Řešení Human Resource Records (Personální záznamy) od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Poskytuje jim totiž zabezpečené centrální digitální úložiště s jednoduchou správou, které umožňuje převádět citlivé informace do digitální podoby, indexovat je a ukládat. 

HR

Logistika

Logistika

Řešení logistiky od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.


Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.

Kontaktujte nás