HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Aplikační služby

Aplikační služby společnosti Ricoh po všech stránkách vylepší prostředí, v němž pracujete s dokumenty. Naši zkušení konzultanti zanalyzují vaše postupy a pomohou vám navrhnout aplikační řešení, pomocí něhož můžete optimalizovat procesy zpracování dokumentů. Nabízíme praktickou podporu v průběhu celého procesu a můžeme vám pomoci s implementací, údržbou a průběžnou správou aplikací.


Správa dokumentů

Správa dokumentů

Služba Document Governance (Správa dokumentů) od společnosti Ricoh vám pomůže převzít kontrolu nad správou a sledováním vašeho dokumentového prostředí. Je to integrovaná škálovatelná sada aplikací a nástrojů, které společně zjednodušují procesy zpracování dokumentů.


Správa kontraktů

Díky našemu bezpečnému řešení budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou. Díky přístupu k dokumentům v reálném čase budete mít vždy po ruce všechny informace, které právě potřebujete. Ochranu vašich důvěrných dokumentů zajistí systém řízení přístupu na bázi rolí.

Správa kontraktů

Záznamy vozového parku

Záznamy vozového parku

Řešení Fleet Records (Záznamy o vozovém parku) představuje bezpečný elektronický archiv se snadnou správou, který umožňuje rychle ukládat a indexovat dokumenty o vašich vozidlech. Máte tak v reálném čase přístup k nejaktuálnějším záznamům o svém vozovém parku.


Správa zařízení

Díky našim integrovaným nástrojům pro správu a sledování zařízení mohou technici společnosti Ricoh neustále vzdáleně sledovat vaši infrastrukturu zařízení a poskytovat včasnou podporu, která zajistí bezproblémové fungování všech zařízení.

Správa zařízení

Závazky

Závazky

Řešení Accounts Payable (Závazky) usnadňuje zaznamenání, zpracování, schvalování a archivaci faktur od dodavatelů. Faktury lze snadno prohlížet a sledovat, a díky automatizaci původně časově náročných manuálních činností je jejich správa bezproblémová.

Kalkulačka pohledávek


Správa pohledávek

Řešení Accounts Receivable Archiving (Správa pohledávek) od společnosti Ricoh vám pomůže zlepšit služby poskytované zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur. Uložené faktury jsou snadno dostupné a lze si je prohlížet přesně v té podobě, v jaké byly odeslány zákazníkům.

Správa pohledávek

Zákaznické služby

Zákaznické služby

Zajistěte pro své zákazníky ty nejlepší služby tím, že budete mít vždy snadno k dispozici nejaktuálnější informace o nich. Pomocí našeho řešení můžete rychle zjišťovat, ukládat a indexovat údaje o zákaznících, ušetřit tak čas a zároveň zlepšit přístup k dokumentům, jejich zabezpečení a dodržování předpisů.


HR

Řešení Human Resource Records (Personální záznamy) od společnosti Ricoh pomáhá oddělením lidských zdrojů zefektivnit správu dokumentů. Poskytuje jim totiž zabezpečené centrální digitální úložiště s jednoduchou správou, které umožňuje převádět citlivé informace do digitální podoby, indexovat je a ukládat. 

HR

Logistika

Logistika

Řešení logistiky od společnosti Ricoh vám poskytne nástroje, díky nimž budete moci snadno převádět do digitální podoby a indexovat dodací listy, potvrzení o dodání a převzetí a další dokumenty nezbytné k úspěšnému fungování logistiky.


Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.

Kontaktujte nás